Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nå er det lenge siden sist jeg har skrevet noe her. har vært å lest litt innimellom, men synes det er mye "ekle" innlegg her for tiden :-(

Nå er det tre månder siden papirene våre ble sendt til Thailand. Vi var forespeilet 6 mnd til tildeling - så da er vi kanskje halveis i første ventefase....

Kjenner at jeg begynner å bli utolmodig, vil at det skal skje noe snart. Men nå skal jeg heldigvis snart ha ferie og tenke på andre ting (hvis jeg kan).

Benytter anledningen til å gratulere alle med tildelinger og reisebeskjeder.

God Sommer!!

Hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/112710-lenge-siden-sist/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig med deg i at det er mye ekkelt her for tiden. Hadde ingen svart hadde det ikke blitt noen tråd, og vedkommende måtte vel ha gått trøtt tilslutt. Så lenge h*n får respons er det som å be om mer, ...men dette er selvfølgelig min mening.

Det blir en spennende høst på dere. Selv om dere er forespeilet tre måneder til vet dere aldri hva som kan skje før den tid. Litt av sjarmen med Thailand det synes jeg ;-)

Dere får pleie hverandre godt nå. Neste sommer er det mest sansynlig et lite gull som står i fokus :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/112710-lenge-siden-sist/#findComment-671912
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...