Gå til innhold

Å takke nei til en forespørsel

Anbefalte innlegg

Gjest ikke noe i dag nei

Vi har takke nei til en forespørsel.

Det har vært et etisk og moralsk svært vanskelig valg å ta. Unner ingen å måtte gjennom det samme.

Klarer ikke å beskrive med ord hvordan jeg føler det.

Det er bare trist og leit.

Føler meg misslykket.

Nå i ettertid kommer alle tankene:

Har vi begrunnet avslaget bra nok. Hva skal man skrive i en sånn situasjon?

Vil vi få en ny tildeling?

Når får vi ev. ny tildlingen?

Må vi oppdatere attester enda en gang?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/112711-%C3%A5-takke-nei-til-en-foresp%C3%B8rsel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hilsen cor

Hei !

Så leit for dere. Dette er jo noe vi alle håper at vi aldri måtte komme ut for.

De spørsmålene du stiller kunne vel adopsjonsforeningen deres svare på da dere fikk forespørselen ??? Nesten litt rart at temaet ikke kom opp synes jeg...

Lykke til videre.

Gjest Sjasmin

Hei!

Så trist at det ble sånn, men det viktigste for både dere og barnet er at dere gjør det som føltes rett for dere.

Hvis du går inn på sidene til www.a-c.dk vil du finne et annet par som skriver om da de takket nei.

Lykke til videre.

Føler med deg i den vanskelige situasjonen dere kom opp i.

Vi kom opp i den samme situasjonen dere er i, ved vår første tildeling. Begrunnet dette,og takket nei. Var et veldig vanskelig valg. To mnnd. etter fikk vi ny tildeling.

Nå står vi på farten for å hente vårt andre adoptivbarn.

Lykke til videre.

Gjest ikke noe i dag nei

Hei !

Så leit for dere. Dette er jo noe vi alle håper at vi aldri måtte komme ut for.

De spørsmålene du stiller kunne vel adopsjonsforeningen deres svare på da dere fikk forespørselen ??? Nesten litt rart at temaet ikke kom opp synes jeg...

Lykke til videre.

Nei adopsjonsforeningen ville ikke kommentere brevet. Sendte det for å få kommentar på om det var OK og om vi hadde gjort det riktig. Fikk bare tilbakemelding på adressen. Når det gjelder de andre spørsmålene så varierer det så veldig fra sak til sak, at det er umulig å vite. Noe som gjør at man sitter med alle spørsmålene i ettertid.

Håper adopsjonsforeningen snart kan gi oss et svar om hvordan det går med vår sak.

Annonse

Gjest hilsen en adoptant

Nei adopsjonsforeningen ville ikke kommentere brevet. Sendte det for å få kommentar på om det var OK og om vi hadde gjort det riktig. Fikk bare tilbakemelding på adressen. Når det gjelder de andre spørsmålene så varierer det så veldig fra sak til sak, at det er umulig å vite. Noe som gjør at man sitter med alle spørsmålene i ettertid.

Håper adopsjonsforeningen snart kan gi oss et svar om hvordan det går med vår sak.

Hvilken adopsjonsforening er det som driver SÅ dårlig service?! De har faktisk plikt til å hjelpe dere mer enn dette! Dere betaler et kjempebeløp til dem for adopsjonen - det forventes mer ivaretakelse og informasjon fra dem.

Skulle ikke forundre meg om det var Adopsjonsforum?

Gjest ikke noe i dag nei

Hvilken adopsjonsforening er det som driver SÅ dårlig service?! De har faktisk plikt til å hjelpe dere mer enn dette! Dere betaler et kjempebeløp til dem for adopsjonen - det forventes mer ivaretakelse og informasjon fra dem.

Skulle ikke forundre meg om det var Adopsjonsforum?

Jeg klager ikke på Adopsjonsforeningen. De har svar på alle de spørsmål de kan og hele tiden vært blide og hyggelige.

Er godt fornøyd med våres adopsjonsforening.

Gjest ikke noe i dag nei

Føler med deg i den vanskelige situasjonen dere kom opp i.

Vi kom opp i den samme situasjonen dere er i, ved vår første tildeling. Begrunnet dette,og takket nei. Var et veldig vanskelig valg. To mnnd. etter fikk vi ny tildeling.

Nå står vi på farten for å hente vårt andre adoptivbarn.

Lykke til videre.

Fikk dere nytt distrikt?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...