Gå til innhold

Hvilke krav til adopsjon i korte trekk?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei,

om du går inn på http://www.adopsjonsforum.org og så trykker på "valg av land", og under der trykker på den røde linken som heter "kort om ulike lands kriterium" vil du finne en oversikt over hvilke kriterier de ulike landene AF formidler fra stiller. Jeg vil anta at Verdens barn og Inoradopt har noe tilsvarende på sine hjemmesider (du finner linker til dem under AF sine linker).

Håper dette gir deg svar på det du lurer på :-)

Beste hilsen fra

Hei,

om du går inn på http://www.adopsjonsforum.org og så trykker på "valg av land", og under der trykker på den røde linken som heter "kort om ulike lands kriterium" vil du finne en oversikt over hvilke kriterier de ulike landene AF formidler fra stiller. Jeg vil anta at Verdens barn og Inoradopt har noe tilsvarende på sine hjemmesider (du finner linker til dem under AF sine linker).

Håper dette gir deg svar på det du lurer på :-)

Beste hilsen fra

Når det gjelder krav til alder på søkere så må begge være passert 25, men den øvre grensen på 45 kan fravikes. Jeg tror det i de fleste tilfeller gjøres om den ene parten er under 45 år - feks om den ene er 35 og den andre 50 år.

Men ulike land stiller ulike krav, også her. Det beste er nok å ta en telefon til en av adopsjonsforeningene og høre nærmere om det du lurer på :-)

Beste hilsen fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...