Gå til innhold

tenk at dette skulle komme fra meg;o)

Anbefalte innlegg

Jeg har jo vært blant dem som har deltatt i "diskusjonene" med beriket i de mange trådene. Men slik som ting utvikler seg her, så holder jeg med dem som sier at vi bør ignorere ham. La webmaster få ta seg av slettingen, uten at det trenger å bli lange tråder med drittkasting - det tjener dol-adopsjon lite og ingenting på!!

Og en ting til - det er IKKE ok å oute folk med navn, adresse og telefonnummer her. La oss ikke synke så dypt!

I natt er det for varmt til å sove, men jeg skal gjøre et forsøk likevel :-))

Beste hilsen fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/112773-tenk-at-dette-skulle-komme-fra-mego/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ChiengMai

Bra snø! Håper flere tar samme beslutning etterhvert. Å "tie" ihjel er nok den beste medisin.

Det blir i alle fall mindre for webmaster å slette på den måten. ;-)

Og jeg er helt enig med snø og Anna Lovinda (er det fler, tro?) om at det beste er å tie ihjel.

På Usenet heter det følgende: Mat ikke trollene!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...