Gjest kip Skrevet 16. juli 2003 Skrevet 16. juli 2003 Lurer på om alle har fått tildelingene for juni og juli nå? Er det i slutten av måneden vi kan høre noe mer om neste måned eller? Trodde det skulle være lettere å vente i og med at det er sommer og ferietid., men det er like "ille" som resten av året. smilende hilsen 0 Siter
Gjest Skrevet 16. juli 2003 Skrevet 16. juli 2003 Hei kip. Ja det spørsmålet lurer jeg også veldig på. Har VB fått tildelelingene for Juni/Juli ???? Vi sendte våre papirer 20 august, og venter masse , spesiellt etter alle ryktene fra de amerikanske sidene. Hvilken forening er dere i, når ble deres papirer sendt ? Sommerventehilsen fra yeye 0 Siter
brilleslangen Skrevet 16. juli 2003 Skrevet 16. juli 2003 Hei kip. Ja det spørsmålet lurer jeg også veldig på. Har VB fått tildelelingene for Juni/Juli ???? Vi sendte våre papirer 20 august, og venter masse , spesiellt etter alle ryktene fra de amerikanske sidene. Hvilken forening er dere i, når ble deres papirer sendt ? Sommerventehilsen fra yeye Det var iallfall noen i VB som fikk søknaden registrert i juli i fjor som fikk tildeling i går. 0 Siter
Gjest Hilsen cor Skrevet 16. juli 2003 Skrevet 16. juli 2003 Det var iallfall noen i VB som fikk søknaden registrert i juli i fjor som fikk tildeling i går. Hei ! Kjenner noen som er registrert i slutten av juli, og de har ikke fått noen forespørsel enda - så vidt jeg vet iallefall. Håper jeg tar feil. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.