Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg skal reise med danskebåten snart - et sånt minicruise bare opp og ned til hirtshals. poenget er at jeg skal reise på en fredag med eldre venner som er over 23, mens jeg er tyve.. aldersgrensen er 23. vil det være noen sannsynlighet for at det sjekkes leg noen steder? har noen noe erfaringer med dette? selv om dette ikke er verdens viktigste spørsmål, håper jeg noen tar seg tid til å svare. god sommer!

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/112792-danskeb%C3%A5tenaldersgrense/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det som faktisk er et poeng, er at mange steder må man gi inn fødselsdato, eller i det minste fødselsåret, og det har jo med sikkerheten at man skal vite hvem som er på båten, i tilfelle det skulle skje noe. Hvis de har registrert at en Lise Hansen på 25 år var ombord da båten brant og gikk under, er det litt dumt å gi ut den beskjeden, hvis det egentlig var Lise Hansen på 20 år...

Jeg har egentlig en mye bedre forklaring på det jeg mener, men hjernen går på et temmelig lavt gir akkurat i dag.

Gjest Tride B

Da søskenbarnet mitt nylig var på samme båtreise var det en gjeng på 14-16 år gamle småjenter som tydeligvis reiste alene.De drakk seg drita og var på dekk og festa hele natta,et under at ingen av dem falt over dekk for de hang stadig lengre over rekka dess mere beruset de ble.Flere eldre mannfolk "tok seg av dem" da de ble sanseløse nok.Kvalmt!Men jeg tipper foreldrene satt intetanende hjemme,kansje jentene sa at de overnattet til hverandre eller noe?Det var iallefall et sjokkerende syn,og noen burde kansje sagt ifra til oppsynsfolkene på båten?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...