Gjest trrrish Skrevet 16. juli 2003 Skrevet 16. juli 2003 Faen meg greit det! Tar faen meg hintet når en pleier greier å uttale: "Du trener, men likevel har du stor mage. Lurer på åssen du kommer til å se ut etter at du har født barn???" FAEN MEG GREIT DET! Det fikk meg til å kjøpe masse mat som jeg spydde og nå har jeg planer om å skjære opp magen min. Og så skal jeg sulte meg til jeg blir driiiit tynn! TAR HINTET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *gråte fortvilet* Og jeg skal slutte med lamictal og zyprexa som bare gjør meg feit! Jeg tror ikke noe på at jeg er BIPOLAR. Ikke faen om jeg er! HADE BRA 0 Siter
anajente Skrevet 16. juli 2003 Skrevet 16. juli 2003 Skjønner hvorfor du reagerer som du gjør, hadde sannsynligvis låst meg inn på badet og bare gråti... Men drit i hun pleieren! For det første så skal man ha litt mage, med mindre man sulter seg... Hun hadde nok ikke sagt det hun sa hvis hun visste at du sleit med mat m.m. Den kommentaren sier forresten mer om pleieren enn om deg! Vær fornøyd med den du er, og drit i hun misunnelige pleieren! 0 Siter
threzi Skrevet 16. juli 2003 Skrevet 16. juli 2003 Skjønner hvorfor du reagerer som du gjør, hadde sannsynligvis låst meg inn på badet og bare gråti... Men drit i hun pleieren! For det første så skal man ha litt mage, med mindre man sulter seg... Hun hadde nok ikke sagt det hun sa hvis hun visste at du sleit med mat m.m. Den kommentaren sier forresten mer om pleieren enn om deg! Vær fornøyd med den du er, og drit i hun misunnelige pleieren! Hei,vennen! Uff så trist! Ikke bry deg om det sykeplerien sa. Forstår godt at du har lyst til å skjære opp magen. Men du ikke gjør det, det er ikke verdt det. Du er fin som du er, vennen min:)) Trøster masse og gir deg mange gode klemmer. store klemmer fra 0 Siter
Gjest trrrish Skrevet 17. juli 2003 Skrevet 17. juli 2003 Hei,vennen! Uff så trist! Ikke bry deg om det sykeplerien sa. Forstår godt at du har lyst til å skjære opp magen. Men du ikke gjør det, det er ikke verdt det. Du er fin som du er, vennen min:)) Trøster masse og gir deg mange gode klemmer. store klemmer fra takk vennen! hva skulle jeg gjort uten deg???????? 0 Siter
threzi Skrevet 17. juli 2003 Skrevet 17. juli 2003 takk vennen! hva skulle jeg gjort uten deg???????? ikke vet jeg, men jeg vil alltid være her for deg!!!! 0 Siter
Mimmy Skrevet 17. juli 2003 Skrevet 17. juli 2003 Det er bare dumme folk som sier slike ting, det skal du ikke bry deg om i det hele tatt. Jeg er selv en del overvektig, og har blant annet stor mage, så jeg vet hvordan det kan føles å få kommentarer om vekta o.l., men jeg tenker også at det sier mer om de som sier det, enn det gjør om meg. Og profesjonelle skal ikke si slike ting, det skal de holde seg for gode til. Mange som blir gravide, får ikke nødvendigvis så veldig stor mage av den grunn, så det er bare dumt å si. Og siden du er flink til å trene, så vil det å være gravid ikke ha så stor innvirkning heller. Man regner det slik, at dersom man har vært gravid, så tar det ca. ett år for kroppen å komme i gjenge igjen, og trening vil jo gjøre at magen trekker seg fint inn igjen. Bare sånn at det er sagt!!!! 0 Siter
Gjest Stjernemor Skrevet 18. juli 2003 Skrevet 18. juli 2003 Det er mulig å rapportere slike ting vet du! Overtramp må synliggjøres for at det skal bli noen forandring... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.