Gjest nuppeluppen Skrevet 16. juli 2003 Skrevet 16. juli 2003 Må man fylle ut noen spesielle papirer for å ta med Lamictal på ferie til Danmark? 0 Siter
Gjest ikke undertegnet Skrevet 16. juli 2003 Skrevet 16. juli 2003 Ring apoteket. De vet slikt også på legevakta. Eller hos legen din. På apoteket koster det 70,- (ca) for å få fylt ut papiret du må ha med. Tror det gjelder bare et visst tidsrom. Så du må ha nytt skjema for hver reise ofte. Blir dyrt. Til Danmark tror jeg allikevel det ikke er noe problem. Bare du har med navnet ditt og legens på enten resept eller på pakningsetiketten. 0 Siter
Gjest ung jente-76 Skrevet 17. juli 2003 Skrevet 17. juli 2003 Ring apoteket. De vet slikt også på legevakta. Eller hos legen din. På apoteket koster det 70,- (ca) for å få fylt ut papiret du må ha med. Tror det gjelder bare et visst tidsrom. Så du må ha nytt skjema for hver reise ofte. Blir dyrt. Til Danmark tror jeg allikevel det ikke er noe problem. Bare du har med navnet ditt og legens på enten resept eller på pakningsetiketten. Hei! Fikk beskjed fra legen min og apoteket at det ikke var nødvendig, bare oppbevar medisinen din i orginal esken.. har akkurat vært i syden selv med Lamictal i bagasjen.. 0 Siter
Gjest nuppeluppen Skrevet 17. juli 2003 Skrevet 17. juli 2003 Hei! Fikk beskjed fra legen min og apoteket at det ikke var nødvendig, bare oppbevar medisinen din i orginal esken.. har akkurat vært i syden selv med Lamictal i bagasjen.. Ok, da slipper jeg styret med å skrive ut papirer. Takk for svar begge to : ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.