Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er skjelden inne og skriver, men følger likevel med på forumet innimellom.

Leste langt nede at dere begge er reg. i Kina i januar, ville bare si at vi er i samme båt, bruker AF og er reg. i Kina 14. jan.:-)

Så da er det ikke usansynlig at vi vil få tildeling ca. samtidig!!

Fortsatt god sommer til alle!

klem,

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/112831-puccinikina2004/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei "fugl"!

Jeg syns jeg kunne huske at du/dere hadde registrering noenlunde samtidig med oss. Kjekt å høre hvordan alle har det etter den lange ventingen...Nå ser det jo ut som om det går riktig så fort i Kina!!!

Jeg lurer på om dere andre har det meste klart, eller har det som oss med det meste ukalrt. Vi har ikke kjøpt noe særlig barneutstyr enda, men har da bestillt time til vaksinering. Har en del som vi bruker omigjen etter gutten vår, men det er jo mye vi trenger... Vanskelig når vi ikke vet helt alder. Nok om det...

Det blir i hvert fall utrolig spennende fremover.

Kjekt å høre fra deg!

Hilsen fra meg

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/112831-puccinikina2004/#findComment-672762
Del på andre sider

Hei "fugl"!

Jeg syns jeg kunne huske at du/dere hadde registrering noenlunde samtidig med oss. Kjekt å høre hvordan alle har det etter den lange ventingen...Nå ser det jo ut som om det går riktig så fort i Kina!!!

Jeg lurer på om dere andre har det meste klart, eller har det som oss med det meste ukalrt. Vi har ikke kjøpt noe særlig barneutstyr enda, men har da bestillt time til vaksinering. Har en del som vi bruker omigjen etter gutten vår, men det er jo mye vi trenger... Vanskelig når vi ikke vet helt alder. Nok om det...

Det blir i hvert fall utrolig spennende fremover.

Kjekt å høre fra deg!

Hilsen fra meg

Vi har ikke begynt med noen forberedelser enda, har kun kjøpt en kosekatt... Har jo regnet med at det ikke ville skje noe før lenge etter jul, men nå kan det se ut som vi ikke har så god tid... Så vi må vel begynne å tenke ut hva som må gjøres i hjemmet!!!

Vi var i asia tidligere i år, og da fikk vi nok de vaksinene vi trenger for å reise til Kina også, så da er i allefall det i orden!! Godt med det som er gjort...

Gleder meg til å høre når neste runde med tildelinger begynner!

Sommerhilsen fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/112831-puccinikina2004/#findComment-673027
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...