Gå til innhold

Fellesside for India adoptanter

Anbefalte innlegg

Gjest kommende adoptanter

Vi vurderer å adoptere fra India og har funnet en flott webside med masse informasjon. Den har som tittel Fellesside for India adoptanter. Vi har forsøkt å sende mail til den adressen som er oppgitt, men den kommer bare i retur. Er det noen som vet hvordan vi kommer i kontakt med de som har denne siden? (Den har følgende URL: http://www.angelfire.com/country/indiaadopsjon/)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/112834-fellesside-for-india-adoptanter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest tidligere Sneglen

Beklager, det er mitt ansvar å oppdatere siden, og jeg har glemt å gjøre det i det siste!

Forresten er denne siden nettopp blitt en del av Indiaklubben (som er under AF, selv om den er åpen også for andre).

Skal prøve å få endret dette før jeg reiser på ferie!

Lykke til med adopsjonen, India er et flott land å adoptere fra!

Gjest tidligere eti-mam

Beklager, det er mitt ansvar å oppdatere siden, og jeg har glemt å gjøre det i det siste!

Forresten er denne siden nettopp blitt en del av Indiaklubben (som er under AF, selv om den er åpen også for andre).

Deg er det lenge siden jeg har sett her inne! Husker at du "sneglet" deg fremover i prosessen, men selv snegler når jo målet en dag. Har du blitt mamma nå? Jeg måtte jo avslutte prosessen som var i gang, husker du kanskje, men jeg håper å prøve igjen. det er derfor jeg fortsatt følger litt med her ennå.

Veldig hyggelig å se igjen et godt gammelt nick!

Gjest kommende adoptanter

Takk for svar! Vi er bare innom hjemme som snarest før vi skal på hytta igjen, men hvis e-mailen er blitt oppdatert nå, sender jeg en mail til dere nå før vi drar.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...