fei1365380229 Skrevet 16. juli 2003 Skrevet 16. juli 2003 Vi har vært på Tusenfryd i dag vi. Mest for de eldste ungene, men vår lille toåring slo seg krakilsk diverse ganger når hun ikke fikk være med på karusellene. Tok henne med opp i tømmerrenna og regnet med at det var det dummeste vi hadde gjort noen gang. Men når spruten kom sa hun bare: "ble våt jeg" og når vi var ferdig så var det bare: "en gang til mamma". Det var veldig mye der hun skulle ha kjørt som var for de over 1 meter, men det kan jeg tenke meg det er lenge til hun er. 0 Siter
Lisette Skrevet 17. juli 2003 Skrevet 17. juli 2003 Vi var på Tusenfryd for kort tid siden. Det bar rett opp med Tømmerrenna, og vår skatt på 3 år ropte "En gang til"! Helt ærlig. så var jeg forberedt på at hun ville snu i siste minutt, men der tok jeg temmelig feil. Mens vi sto i køen, snakket vi mye om at DETTE kom til å kile i magen! Fortalte henne at hun måtte regne med å bli litt våt, 'men det gjør ingen ting fordi vi har med skift' :0) Da hun litt senere ble stående med vidåpen munn ved Tundercoasteren sa jeg at hun desverre måtte vente leeenge til hun fikk kjøre med den :0) 'Hvorfor hyler de voksne mamma?', spurte hun så, og jeg kunne smilende fortelle at de kilte veldig i magen. Og det visste hun jo alt om. Vi kjørte 2 forskjellige Berg- og dalbaner for små barn, og hun gjorde som alle de andre, - hylte av fryd! Da hun strakte armene i været også, sa jeg at det var ikke så lurt, fordi det sto på lapper at man ikke fikk lov. Men jeg måtte smile :0) Jeg synes det er mange ting de minste kan være med på jeg. Vår datter er heller ikke 'meteren', men sammen med en voksen er det meste lov :0) Noen turer med flyene var også stas, jeg innrømmer at jeg var skeptisk, men det ble 'beltet' fast og i tillegg fikk hun sitte sammen med eldre barn. Da vi kom til radiobilene, tok jeg en hvit løgn og sa det stod 4 års grense. Turde ikke slippe henne dit, da de aller fleste barna var mest opptatt av å kjøre inn i hverandre. Tror faktisk at jeg aldri slipper henne til radiobilene. Men selv en båttur fikk hun være med på, med redningsvest, - og meg trippende poå bryggen, - klar til å hoppe uti å redde :0) Håper hun vil fortsette å fryde seg over Berg-og dalbaner, Tømmerrenna etc., - gleder meg til hun blir lang nok til å være med i Tundercoasteren! Drøyer leeeenge til det. Hilsen meg som egentlig er litt skeptisk til å slippe datten min 'ut på egen hånd', - men som er blitt mye flinkere :0) Med andre ord; litt mindre hønemor :0) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.