Gå til innhold

Tøffere enn toget??? (-:

Anbefalte innlegg

fei1365380229

Vi har vært på Tusenfryd i dag vi. Mest for de eldste ungene, men vår lille toåring slo seg krakilsk diverse ganger når hun ikke fikk være med på karusellene.

Tok henne med opp i tømmerrenna og regnet med at det var det dummeste vi hadde gjort noen gang. Men når spruten kom sa hun bare: "ble våt jeg" og når vi var ferdig så var det bare: "en gang til mamma".

Det var veldig mye der hun skulle ha kjørt som var for de over 1 meter, men det kan jeg tenke meg det er lenge til hun er.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/112855-t%C3%B8ffere-enn-toget/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi var på Tusenfryd for kort tid siden. Det bar rett opp med Tømmerrenna, og vår skatt på 3 år ropte "En gang til"!

Helt ærlig. så var jeg forberedt på at hun ville snu i siste minutt, men der tok jeg temmelig feil. Mens vi sto i køen, snakket vi mye om at DETTE kom til å kile i magen! Fortalte henne at hun måtte regne med å bli litt våt, 'men det gjør ingen ting fordi vi har med skift' :0)

Da hun litt senere ble stående med vidåpen munn ved Tundercoasteren sa jeg at hun desverre måtte vente leeenge til hun fikk kjøre med den :0) 'Hvorfor hyler de voksne mamma?', spurte hun så, og jeg kunne smilende fortelle at de kilte veldig i magen. Og det visste hun jo alt om. Vi kjørte 2 forskjellige Berg- og dalbaner for små barn, og hun gjorde som alle de andre, - hylte av fryd! Da hun strakte armene i været også, sa jeg at det var ikke så lurt, fordi det sto på lapper at man ikke fikk lov.

Men jeg måtte smile :0) Jeg synes det er mange ting de minste kan være med på jeg. Vår datter er heller ikke 'meteren', men sammen med en voksen er det meste lov :0) Noen turer med flyene var også stas, jeg innrømmer at jeg var skeptisk, men det ble 'beltet' fast og i tillegg fikk hun sitte sammen med eldre barn. Da vi kom til radiobilene, tok jeg en hvit løgn og sa det stod 4 års grense. Turde ikke slippe henne dit, da de aller fleste barna var mest opptatt av å kjøre inn i hverandre. Tror faktisk at jeg aldri slipper henne til radiobilene. Men selv en båttur fikk hun være med på, med redningsvest, - og meg trippende poå bryggen, - klar til å hoppe uti å redde :0)

Håper hun vil fortsette å fryde seg over Berg-og dalbaner, Tømmerrenna etc., - gleder meg til hun blir lang nok til å være med i Tundercoasteren! Drøyer leeeenge til det.

Hilsen meg som egentlig er litt skeptisk til å slippe datten min 'ut på egen hånd', - men som er blitt mye flinkere :0) Med andre ord; litt mindre hønemor :0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...