Gå til innhold

Hvordan fungere...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal jeg gjøre, jeg takler ikke dette.

Jeg er 22 og har vært sammen med en fyr i noen år, noe som var veldig bra for meg og veldig dårlig.

Bra fordi det endelig var noen som brydde seg om meg, dårlig fordi han ikke var så snill innimellom.

Det ble slutt blant annet fordi han hadde store problemer med temperamentet og jeg ble et nervøst deprimert vrak.

Nå har han begynt å gå til psykolog pga det, og det virker som om det hjelper veldig bra.

Jeg og begynte å greie meg bedre på en måte, fordi jeg begynte å bli sint for hvordan han hadde behandlet meg + noe han har gjort bak min rygg, begynte å reise meg på en måte.

Han har støtte og oppbacking på alle kanter, jeg har ingen.

Det gikk bra så lenge jeg var sint, men nå har vi begynt å treffes igjen, og jeg har på en måte åpnet opp for han, og det går ikke bra i det hele tatt.

Han trenger tid fordi han bl.a. må ordne opp i seg selv, jeg vil også veldig gjerne stå støtt alene, men nå som jeg har åpnet opp takler jeg ikke noen ting.

Jeg er ikke engang sint lenger. I går møttes vi, og jeg gjorde det veldig klart for han at han ikke måtte bli intim med meg hvis det bare var for en gangs skyld og at det var viktig for meg at han viste at han brydde seg dagen etter også, og han lovte å ringe el sende melding, men nå har jeg gått hele dagen og ventet og ventet og hatt vondt i magen.

Jeg vet jeg ikke bør vente, at jeg bør gjøre ting, men når jeg åpnet opp så ble jeg så sårbar. Det var bedre å være sint.

Nå har han på en måte sviktet litt igjen,og da er det som at sårene rippes opp. Han farter rundt og "tar vare på seg selv" mens jeg sitter og venter, og jeg greier ikke annet enn å ha vondt og på en måte ha en slags klaustrofobisk panikkfølelse.

Han bryr seg, men han bryr seg ikke,og jeg skjønner ikke..har ofret mye og måtte bearbeidet mye bare for å greie å snakke med han igjen,så blir ikke mine "følelser tatt vare på" i det hele tatt på en måte..

Greier ikke, vil bare dø.Hvordan kan jeg komme meg??Jeg prøver alt jeg bare kan tenke meg til,liker ikke å være en needy person og følelsesmessig vrak.

HVA KAN JEG GJØRE??!Det er vondt,fysisk og psykisk, sover ikke, spiser ikke..tør ikke slippe følelsene løs igjen, for da vet jeg rett og slett ikke hva jeg er i stand til å gjøre..

jeg vil også bygge meg opp,hvordan.. vær så snill noen, svar fort..

Gjest Ikke lett nei
Skrevet

Du burde nok ha en psykolog du også!

Og så tror jeg ikke det er så lurt at du opprettholder kontakten med han typen din. Ikke nå iallefall, før dere begge har fått ordnet opp i deres problemer. Dine er vel også mye skapt av han, ikke sant?

Kanskje gruppeterapi hadde vært noe for deg?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...