Gjest lineK Skrevet 17. juli 2003 Skrevet 17. juli 2003 Har følgende problemstilling: Hatt problemer hele livet, ble litt mobbet på skolen og fikk sosial angst. Som 22-åring fikk jeg diagnosen bpf og gikk i terapi mange år. Nå er jeg 29. Bedring har forekommet men jeg er ikke bra. Er vanvittig sliten og har tankekjør og får nesten ikke puste mesteparten av tiden jeg er våken. Viser til tidligere innlegg der jeg skrev at jeg går på 0.5 mg risperdal gng 2, 30 mg remeron. I tillegg holder jeg på å trappe opp på Lamictal. Føler ikke medisinene hjelper for noe annet enn å "holde meg sånn noenlunde i sjakk" - så det ikke tar helt av. Jeg går ikke til terapi lenger og har ikke så mange å prate med. I tillegg er jeg arbeidsledig selv om jeg har 4 år på høyskole, så nå må jeg arbeide ved et pleiehjem. Og det er hardt, var på jobb på mandag og onsdag og er helt utkjørt ennå. Skal jobbe mye fremover. Og jeg må vel jobbe for å greie å betale husleia. Alternativet er å flytte tilbake til foreldrene mine... Skal til legen på tirsdag. Hva skal jeg ta opp med han da? NHD - har du noen gode råd for hva jeg bør gjøre videre i livet mitt fremover? vennlig hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.