Gå til innhold

Et herlig dikt som jeg fant...

Anbefalte innlegg

forelsket colombiamamma

i Tommy og Tigern bladet denne gangen.

Tommy har nettopp mistet noe i gulvet sånn at det har knust, og mammaen står bøyd med baken til Tommy og koster opp skårene, mens en tordensky truer over hodet hennes. På baken hennes er det tegnet et par øyne som ser sint på Tommy.

Slik går diktet:

"Når jeg gjør noe galt,

så må mamma skjenne.

Hun kjenner meg så godt,

og jeg kjenner henne.

Selv med ryggen til ser hun det hun vil.

En sjette sans sitter som oftest i nakken,

men mammas blir vekk når hun sitter på krakken!" :-)

Ha en herlig sommer, alle mammaer og pappaer. Nå tar jeg ferie i noen uker, og det skal bli deilig:-)

mvh.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/113013-et-herlig-dikt-som-jeg-fant/
Del på andre sider

Fortsetter under...

forelsket colombiamamma

Fint høres det ut,ja...og noen ganger kunne vi kanskje hatt to par øyne bak ?

Tenk nå er det 2 dager til vi skal møtes igjen...og det blir koselig !!!

ferieklem til alle...

Gleder oss stort til å treffe dere igjen. Å feriere med dere en uke skal bli avslappende og godt. Håper prinsen og prinsessen leker like godt sammen denne gangen som de pleier å gjøre når vi er sammen:-) Da blir det ekstra avslappende og deilig, ikke sant!

Stor klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...