Gjest trrrish Skrevet 18. juli 2003 Skrevet 18. juli 2003 Etter at jeg fikk Lamictal (ikke ferdig trappet opp) og Zyprexa har jeg ikke lenger selvmordstanker og jeg har sluttet å skade meg. Jeg har en avtale med pleierne at de låser inn pengboka mi så jeg ikke kjøper sjokolade før middag, slik at jeg ikke legger på meg mer. Så har jeg begynt å trene regelmessig. Og selv om jeg føler meg deprimert så får jeg gjort husarbeid når jeg er hjemme og klarer å gjøre ting, være sosial...... 0 Siter
Gjest nyjente... Skrevet 18. juli 2003 Skrevet 18. juli 2003 Hei... det hørtes herlig ut... fint at det går bra (bedre).. viktigheten av kosthold og trening blir visst forresten også undervurdert av mange:) 0 Siter
frosken Skrevet 18. juli 2003 Skrevet 18. juli 2003 JA :-) Men du svinger jo litt fortsatt og trenger vel litt trening i å orke motgang uten å gå helt i spinn. 0 Siter
Gjest trrrish Skrevet 18. juli 2003 Skrevet 18. juli 2003 JA :-) Men du svinger jo litt fortsatt og trenger vel litt trening i å orke motgang uten å gå helt i spinn. sant så sant 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.