snø Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 I dag er det siste dag for Bella på liten avdeling i barnehagen. Rart og litt vemodig... Når sommerferien er slutt skal hun over på stor avdeling, og vi har ingen småjente lengre :-) I egne øyne har hun selvfølgelig vært stor lenge, *ler*, og er veldig flink til å korrigere de som måtte mene noe annet ;o) Nå skal vi ha tre uker ferie. I alle fall de to første på hytte milevis fra pc og dol. Skal bli deilig! Håper jeg kommer tilbake til et forum som renner over av tildelinger og gladmeldinger. Og seriøse diskusjoner... Beste hilsen fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/113015-s%C3%A5-var-hun-blitt-stor/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
forelsket colombiamamma Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 God ferie til deg også, snø! De er opptatt av dette med å være store disse små:-) Min jente fylte 4 år på tirsdag og da var hun plutselig blitt veldig stor synes hun. Nå kunne hun få en lillesøster som hun kunne lære å lye...skjønner du. I går var vi innom en frisørsalong og hun fikk hull i ørene:-) Dette er noe hun har ønsket seg veldig lenge og i går fikk hun altså det. Hun lo hele tiden til og med etter at øredobbene var skutt på plass. Grunnen til at hun lo var at nå var hun blitt stor, sa hun:-) Hun er herlig! Kos deg med dine i ferien og jeg slenger meg på den med ønske om masse tildelinger og godkjenninger når vi kommer tilbake til dol etter ferien. mvh. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/113015-s%C3%A5-var-hun-blitt-stor/#findComment-673582 Del på andre sider Flere delingsvalg…
snø Skrevet 18. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2003 God ferie til deg også, snø! De er opptatt av dette med å være store disse små:-) Min jente fylte 4 år på tirsdag og da var hun plutselig blitt veldig stor synes hun. Nå kunne hun få en lillesøster som hun kunne lære å lye...skjønner du. I går var vi innom en frisørsalong og hun fikk hull i ørene:-) Dette er noe hun har ønsket seg veldig lenge og i går fikk hun altså det. Hun lo hele tiden til og med etter at øredobbene var skutt på plass. Grunnen til at hun lo var at nå var hun blitt stor, sa hun:-) Hun er herlig! Kos deg med dine i ferien og jeg slenger meg på den med ønske om masse tildelinger og godkjenninger når vi kommer tilbake til dol etter ferien. mvh. Hun ble nok fin, prinsessen deres! Tipper hun vokste mange hakk med en gang, ja :-) Bella fikk "klistre-på-øredobber" her forleden, og var stolt som en hane! I det siste har hun begynt å interessere seg masse for at vi hentet henne i Colombia, og vil gjerne at vi skal hente en lillesøster til henne. Navn har hun allerede bestemt - Nora. Akkurat det må vi vel diskutere, for det navnet er allerede opptatt av en annen liten FANA-prinsesse ;o) I går så hun en mann på tv med stor mage, og spurte "mamma, om den mannen har baby i magen?". Og da måtte mamma ta en liten biologi-forelesning, *ler*. Vi *snakkes* over ferien" Beste hilsen fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/113015-s%C3%A5-var-hun-blitt-stor/#findComment-673587 Del på andre sider Flere delingsvalg…
forelsket colombiamamma Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Hun ble nok fin, prinsessen deres! Tipper hun vokste mange hakk med en gang, ja :-) Bella fikk "klistre-på-øredobber" her forleden, og var stolt som en hane! I det siste har hun begynt å interessere seg masse for at vi hentet henne i Colombia, og vil gjerne at vi skal hente en lillesøster til henne. Navn har hun allerede bestemt - Nora. Akkurat det må vi vel diskutere, for det navnet er allerede opptatt av en annen liten FANA-prinsesse ;o) I går så hun en mann på tv med stor mage, og spurte "mamma, om den mannen har baby i magen?". Og da måtte mamma ta en liten biologi-forelesning, *ler*. Vi *snakkes* over ferien" Beste hilsen fra Ja, hun vokste på de øredobbene der:-) Så Bella vil også ha en lillesøster? Det er ikke aktuelt for vår datter å være storesøster til en bror! Nei, hun vil ha en søster, sier hun. Da jeg fortalte henne at det koster mange penger å reise til Colombia og at vi helst skulle vunnet i lotto før vi reiser, sa hun: "Ja, mamma det var lurt. Jeg har masse lotto. Barbie-lotto, dyrelotto...":-) Tenk om det hadde vært så enkelt du:-) Snakkes ja! hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/113015-s%C3%A5-var-hun-blitt-stor/#findComment-673610 Del på andre sider Flere delingsvalg…
escimo Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Hun ble nok fin, prinsessen deres! Tipper hun vokste mange hakk med en gang, ja :-) Bella fikk "klistre-på-øredobber" her forleden, og var stolt som en hane! I det siste har hun begynt å interessere seg masse for at vi hentet henne i Colombia, og vil gjerne at vi skal hente en lillesøster til henne. Navn har hun allerede bestemt - Nora. Akkurat det må vi vel diskutere, for det navnet er allerede opptatt av en annen liten FANA-prinsesse ;o) I går så hun en mann på tv med stor mage, og spurte "mamma, om den mannen har baby i magen?". Og da måtte mamma ta en liten biologi-forelesning, *ler*. Vi *snakkes* over ferien" Beste hilsen fra Hei snø! ...opptatt og opptatt, fru Blom!..... koseligere navn på en lillesøster skal en lete lenge etter!!! :-D Kos dere på ferie, kanskje vi treffes "der alle vepsane e" etter ferien deres! Klem fra en varm 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/113015-s%C3%A5-var-hun-blitt-stor/#findComment-673755 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.