Gjest trrrish Skrevet 18. juli 2003 Skrevet 18. juli 2003 endelig! jeg gleder meg masse til å begynne på skolen igjen og være frisk og stabil! det er helt fantastisk! jeg var dessverre så dum at jeg nektet behandling på BUP da jeg var 16 og hadde min første depresjon, så min bipolar lidelse ble aldri oppdaget! MEN NÅ kommer lamictal og redder livet mitt! Endelig starter mitt nye friske liv! Takk gud og takk vitenskapen! Hadebra! 0 Siter
threzi Skrevet 18. juli 2003 Skrevet 18. juli 2003 kjempe flott å høre, vennen min:) stolt av deg!! du er toppen!! så er det bra at lamictalen virker:) Du ser mye bedre ut nå enn det du gjorde:) Og det synes jeg er kjempebra. skal vi bli blonde snart? hehe:)) 0 Siter
Gjest trrrish Skrevet 18. juli 2003 Skrevet 18. juli 2003 kjempe flott å høre, vennen min:) stolt av deg!! du er toppen!! så er det bra at lamictalen virker:) Du ser mye bedre ut nå enn det du gjorde:) Og det synes jeg er kjempebra. skal vi bli blonde snart? hehe:)) ja når håret mitt har blitt litt lenger skal vi bli blonde:)) også kjøper vi push up BH:))))) (forresten..vi TRENGER jo ikke push up BH lenger, så store brystene blir av zyprexaen HA HA HA!!!!!!!!) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.