Gå til innhold

endelig skal jeg bli frisk!

Anbefalte innlegg

Gjest trrrish
Skrevet

endelig! jeg gleder meg masse til å begynne på skolen igjen og være frisk og stabil! det er helt fantastisk! jeg var dessverre så dum at jeg nektet behandling på BUP da jeg var 16 og hadde min første depresjon, så min bipolar lidelse ble aldri oppdaget! MEN NÅ kommer lamictal og redder livet mitt! Endelig starter mitt nye friske liv! Takk gud og takk vitenskapen! Hadebra!

Skrevet

kjempe flott å høre, vennen min:) stolt av deg!!

du er toppen!!

så er det bra at lamictalen virker:) Du ser mye bedre ut nå enn det du gjorde:) Og det synes jeg er kjempebra.

skal vi bli blonde snart? hehe:))

Gjest trrrish
Skrevet

kjempe flott å høre, vennen min:) stolt av deg!!

du er toppen!!

så er det bra at lamictalen virker:) Du ser mye bedre ut nå enn det du gjorde:) Og det synes jeg er kjempebra.

skal vi bli blonde snart? hehe:))

ja når håret mitt har blitt litt lenger skal vi bli blonde:)) også kjøper vi push up BH:))))) (forresten..vi TRENGER jo ikke push up BH lenger, så store brystene blir av zyprexaen HA HA HA!!!!!!!!)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...