Gjest Windsong Skrevet 18. juli 2003 Skrevet 18. juli 2003 Har nå vært innlagt 3 måneder. Opplevd dette som positivt, trygt og godt - helt frem til tiden man skal skrives ut står for døren. Føler meg ikke bedre av depresjonen ennå, selv etter å ha økt dosen dosen med Efexor depot til 225mg. Fikk også Seroquel (nå på vedlikehold a 200mg) etter at jeg en var svært urolig, og hørte en bisverm til alle døgnets tder. Dette har heldigvis hjulpet mot det nevnte problemet. Nå som jeg skrives ut føler jeg ikke jeg har noe å se fram til, føler jeg ikke har noen framtid eller potensiale for noen framtid, orker nesten ikke tanken på å oppholde meg hjemme i leiligheten som jeg har en del vonde minner fra, samt at jeg føler at jeg gjør meg for avhengig av foreldrene mine siden jeg leier i huset deres og vi har ganske tett kontakt. Selvmordstankene mine vender tilbake med større kraft enn tidligere (IKKE ment som en trussel!!), og det skremmer meg. Men fra syting til sak. Spørsmålet mitt er egentlig om det kan ha noen hensikt å bytte antidepp? Har også forsøkt Cipramil opptil 40mg uten nevneverdig effekt. Vet SSRI gjør jo det samme med kroppen, så er det i det hele tatt noen vits i å prøve noe annet? Eller må jeg gi meg ende over til disse problemene som kanskje ikke kan ahvjelpes med medisiner? 0 Siter
Gjest trrrish Skrevet 18. juli 2003 Skrevet 18. juli 2003 NEI, ikke gi opp!!!! Det ordner seg til slutt!!! Det SKAL det!! Om du ikke har nytte av SSRI, prøv Lamictal!!!! Jeg har et helt nytt liv nå! Folk sier at jeg ser mye bedre ut!!!!!!!!!!! Etter å ha sittet inne i leiligheten min i to år, lot den bli rotete og søplete, kunne nesten ikke ha inn folk for det så så forferdelig ut der,er jeg endelig ute og gjør ting, er sosial. Har vært på shopping, kjøpt masse klær og sko, ser helt fantastisk ut og skal danse på byen! Livet er herlig!! Det kan helt sikkert bli det til deg og!_ Jeg hadde selvmordstanker annenhver dag i 2 1/2 år, jeg skjærte meg til blods gjentatte ganger og jeg skreik og hylte ut, så vondt var det inni meg! Nå er smerten vekk! Ikke gi opp! Du kan helt sikkert få et godt liv, gi det tid!!!!!! Jeg trodde aldri jeg skulle bli bedre, se på meg nå! Alt er fantastisk! Der det er liv, er det håp!!! Kanskje du kunne være på et DPS en stund, om du ikke orker være hjemme. Det burde du slippe når du enda er dårlig! LYKKE TIL og hadebra!!!!! 0 Siter
frosken Skrevet 19. juli 2003 Skrevet 19. juli 2003 Hei Windsong! Leit å høre at du er såpass pessimistisk akkurat nå, - men antar at du vet det er ganske vanlig å oppleve utskrivelsesfasen som vanskelig. Hva skal du drive med fremover? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.