threzi Skrevet 19. juli 2003 Skrevet 19. juli 2003 Jeg dro ut for å møte eksen min, og jeg sprute om det var ok at beste venninnna ble med. Det var det. Så en god stund etter, sier eksen min at han vil være alene med meg. Jeg forteller det til min bestis, og sier at jeg vil også vil det. Så blir hun lei seg, og går hjem. Føler at jeg er en dårlig person som kan gjøre noe sånt. Så sier eksen at han skal hjem fordi han er trøtt. Og da ville at vi skulle være alene. Jeg ble lei meg og begynte å grine. Så prøvde han å få meg blid igjen. Lykktes litt gjorde ham. Så gikk vi en tur, men hele tiden var tankene hos min beste venninne. Hele tiden gråt jeg inni meg. Da eksen og jeg sa hadet, viste han ikke tegn at han forstå at jeg var lei meg. Jeg hadde lyst til å skrike: "Dette orker jeg ikke mer"! Men dumme meg jeg er glad i ham enda. Så fikk jeg mld like etterpå at han kunne tenke seg å blitt med meg hjem. Ærlig talt, sier jeg, for han ville gjøre det godt igjen. Han er kjempe snill og alt det der, men han forstår ikke problemene mine. burde jeg la vær å ha kontakt med ham? jeg vil jo ikke det, for han betyr så mye for meg. Trrrish! Jeg beklager at det ble sånn, og jeg lover at jeg spanderer neste gang vi er ute. Tenkte på deg hele tiden. Hadde jeg vist hva som kom til å skje, så hadde bedt deg om å vente. Du er for snill til at jeg skal behandle deg som jeg gjorde. Bekalger virkelig, vennen min! *gråter* 0 Siter
Gjest pasa20 Skrevet 19. juli 2003 Skrevet 19. juli 2003 Det var ikke særlig pent gjort, men du sier jo at du har dårlig samvittighet og vil gjøre det godt igjen så hun godtar sikkert din unnskyldning... Syns typen din godt kunne ha sagt til deg at han ville være alene med deg når du først spurte og ikke si det mens dere var ute med veninnen din, syns det var uhøflig og frekt, og det burde du forklare til han... Lykke til med veninnen din i hvert fall ;-) 0 Siter
threzi Skrevet 19. juli 2003 Forfatter Skrevet 19. juli 2003 Det var ikke særlig pent gjort, men du sier jo at du har dårlig samvittighet og vil gjøre det godt igjen så hun godtar sikkert din unnskyldning... Syns typen din godt kunne ha sagt til deg at han ville være alene med deg når du først spurte og ikke si det mens dere var ute med veninnen din, syns det var uhøflig og frekt, og det burde du forklare til han... Lykke til med veninnen din i hvert fall ;-) Jeg forklarte det til han, og han syntes det var synd at det ble slik som det ble. 0 Siter
Gjest trrrish Skrevet 19. juli 2003 Skrevet 19. juli 2003 Jeg er ikke sur på deg, vennen! Ikke vær lei deg. Var litt kjipt i går, men det var ikke din skyld, det var hans. Shit happens vennen! Superglad i deg!!!! for alltid! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.