Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei

de siste 2 månedene har jeg hele tiden måttet gå på do. det er ikke så ille når jeg slapper av eller tar det roligt, men når jeg f.eks er ute å gjør ting eller er på skolen må jeg konstant på do.

jeg får ofte hodepine og eller svake rykkninger på innsiden av lårene når jeg når det skjer. når jeg går på do kommer det ofte bare noen få dråper, men minutter senere må jeg på do igjen.. dette begynner å bli utrolig irriterende særlig når jeg skal begynne å studere til høsten. jeg har oppsøkt lege flere ganger og gått på antibiotikakurer ,men det har ikke sett ut til å hjelpe.. hva kan det være?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/113181-hjelp/
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest Shira12

Jeg kjenner meg så godt igjen!!!

Slik startet det med meg, nå er det ikke sikkert at du har det samme som meg, men jeg vil gi deg et godt råd:

Ta kontakt med fastlegen din, forklar problemet og hør om tablettene DETRUSITOL kanskje kan hjelpe deg. Disse demper signalene til blæren slik at du skal slippe så mange "2-3 dråper tissepauser". Du kan også spørre om du kanskje burde ha fått en henvisning til en urolog, det er en spesialist på urinveier og slike ting.

Håper dette hjelpte deg litt!?

LYKKE TIL!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/113181-hjelp/#findComment-688539
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...