Gå til innhold

Hvor åpne er dere med

Anbefalte innlegg

Gjest Foreldrene deres?
Skrevet

Forteller ungdommer foreldrene sine at de har sex? Har inntrykk av at mange flere foreldre tror barna er jomfruer, enn hva som er tilfelle. Nå er det vel stor forskjell på foreldre også, noen snakker åpent med ungene om prevensjon feks, mens andre vil gjøre alt for å hindre barna i å ha sex. Fortalte du foreldrene dine første gang, evt oppdaget de det selv? Og hvordan reagerte de?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjemme hos meg snakket vi veldig om det..

Men jeg fortalte det ikke til mamma 1 gangen jeg hadde sex med typen min.(var helt 1 gangen oxo) Hun spurte og jeg ble flau,så da skjønte henne det. Og hvertfall når jeg sa jeg skulle begynne på p.piller. Vi har nå vert sammen i 2,5 år og venter babi i novembe. nå er det hvertfall ikke noe å legge sjul i. jeg er nå 19,han er 23.

Gjest girliegirl
Skrevet

tja... sier mer eller mindre null om sexlivet mitt. Men det snakker jeg bare med kjæresten min om også. De har nok skjønt at jeg ikke er jomfru, men er aldri no snakk om det.. Litt kjipt, for noen burde fortalt meg at man lett får urinveisinfeskjon hvis man ikke tisser og vasker seg der etter sex... HAT! heheh

Gjest herreguddamenneske
Skrevet

Hjemme hos meg snakket vi veldig om det..

Men jeg fortalte det ikke til mamma 1 gangen jeg hadde sex med typen min.(var helt 1 gangen oxo) Hun spurte og jeg ble flau,så da skjønte henne det. Og hvertfall når jeg sa jeg skulle begynne på p.piller. Vi har nå vert sammen i 2,5 år og venter babi i novembe. nå er det hvertfall ikke noe å legge sjul i. jeg er nå 19,han er 23.

"Så da skjønte HENNE det?" Da skjønte HUN det...

Skrevet

Hos oss har foreldrene i generasjoner trodd at ungene har hatt sex fra de fikk mensen.

Det var selfølgelig ikke riktig, men jeg tror det var flere enn meg som ikke opplyste min mor om det.

Gjest Daisy
Skrevet

tja... sier mer eller mindre null om sexlivet mitt. Men det snakker jeg bare med kjæresten min om også. De har nok skjønt at jeg ikke er jomfru, men er aldri no snakk om det.. Litt kjipt, for noen burde fortalt meg at man lett får urinveisinfeskjon hvis man ikke tisser og vasker seg der etter sex... HAT! heheh

Ville du virkelig å ha hørt det fra f.eks din far?

Gjest ikke sign her
Skrevet

Snakket ikke noe med dem om slikt! Ikke om mensen heller... De visste ingenting. Håper jeg klarer å fortelle barna mine mer:)

Skrevet

Nei, sa aldri noe til mamma.. Hun oppdaga det først da jeg kom ganske fortvila hjem og oppdaga at jeg var gravid. Da fikk hun SJOKK da!

Skrevet

De fant det ut da de hørte diverse lyder fra pikerommet. (Rasling med beltespenner og diverse)

Og at det tok så lang tid fra de ropte på meg til jeg kom ut av rommet. At døra var låst sa vel også sitt..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...