Gjest musmusa Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Har spurt her tidligere og fikk gode svar, men selvfølgelig vil flere spørsmål dukke opp, så jeg håper å få noen gode tips og råd når jeg spør.Vi håper å få spart slik at vi kan reise til Thailand i november med 3 barn (7-8mnd, 2,5år og 7,5år) vil vi få voge/krybbe/seng på flyet til minsten? Må 2,5åringen dele sete med en av oss voksne? Gruer meg til evt. fyllebråkebøtter på flyet. Er sannsynligheten stor for dette? Det er jo begrenset med hvor mange seter det finnes i bredden. Vi er 5 stk, hvordan ville du løst seteproblematikken?Og sovingen for de 2 minste? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/113241-%C3%A5-reise-til-thailand-med-sm%C3%A5-barn/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ChiengMai Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Nå vet ikke jeg hvilket flyselskap dere bestiller tur med, men jeg vil absolutt anbefale Thai-air, de har god plass og flott service. Alle barn over 2 år skal ha eget betalt sete på flyet. Babyen må dere sikkert be spesielt om krybbe til når dere bestiller, men det vil neppe være noe problem å få dette. Begge gangene har vi hatt barn på i overkant av to år liggende på tvers over oss å sove, ikke noe problem ettersom det er god plass mellom seteradene. Da vi kom hjem i juni hadde vi fire seter i midten, selv det fungerte greit med to barn og to voksne. På Thai-air sine fly (jumbo jet) er det 3+4+3 seter. Sats på å bestille vindusplass, så er vel sansynligheten stor for at dere får seks seter alene (3+3 på to rekker). Har reist på to turer til Thailand med Thai-air og har ennå til gode å oppleve flybøller. Hjemturen kan være smart å ta om natta, det har vi gjort begge gangene. Sist reiste vi fra Bangkok International klokka 01.25, en flott tid å reise med små barn! Lykke til med planleggingen av tur! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/113241-%C3%A5-reise-til-thailand-med-sm%C3%A5-barn/#findComment-675203 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.