Gå til innhold

Det er ikke det at jeg ikke bryr meg, altså...

Anbefalte innlegg

Men når Telenor ikke holder hva de lover, er det ikke mye jeg får gjort hva angår å holde mailkontakten med dere dol - venner:-(

Nå får jeg imidlertid sjekket mailen etpar ganger i uka fremover, så da hører jeg gjerne fra dere!

Og dol kan jeg jo bare glemme å "følge med på" enn så lenge...

Men vi koser oss veldig i RL med "nytt" hus, sol og sommer, badebasseng i hagen, besøk av india - venner osv. Også lengter vi alle fire uhemmet etter å få hente vår tredje gudegave...!

Ellers vil jeg benytte anledningen til å gratulere alle dere som har kommet et skritt videre i prosessen, enten det nå dreier seg om godkjenninger, tildelinger eller hjemkomst med gullungene.

Vi tastes etterhvert - og i mellomtiden får dere alle fortsatt ha en riktig GOD sommer!

Hilsener fra

Fortsetter under...

Kjære Mamta :o))

Så hyggelig å høre fra deg, og at dere har det bra i nyhuset alle sammen :o)).

Håper dere får nyte finværet en stund til. Det er herlig med små glade badere :o).Her går det også fint, og vi koser oss veldig med ferie !

Vi snakkes snart :o)

Klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...