Gå til innhold

Hvordan skal jenter være kledd, gutter?

Anbefalte innlegg

Gjest Ble nysgjerrig på hva guttene synes

Leste forresten i et innlegg som har blitt skrevet inn her på dette forumet tidligere. Det ble stilt et spørsmål fra en gutt om hvordan jentene synes at gutter skulle være kledd.Han fikk da mange fine svar tilbake....

Det jeg faktisk sitter og lurer på nå er hvordan gutter synes at jenter bør være kledd?

Altså hva dem synes er pent på jente av klær og ikke pent på ei jente?

Derfor stiller jeg dette spørsmålet i motsatt kjønnsvinkel i forhold til det han gutten spurte jentene om.

Det ville ha vært artig og interessant å ha hørt gutters sine synspunkter på dette selv om jeg vet hovedsakelig at det er den indre egenskapene som teller mest hos ei jente....

Fortsetter under...

Gjest Sterken

Ok, jeg tenker egentlig ikke så utrolig mye over hva jenter har på seg. Min erfaring er at jenter flest kler seg fint. Det er først når jenter ikke kler seg fint jeg legger merke til det. En ting du ihvertfall må unngå det er hvis du går i en bukse som egentlig skal være trang/tilsittende som har blitt for stor til deg slik at den liksom henger på deg. Det er helt forjævlig å se på:-)

Kort og greit så liker jeg trange bukser(gjerne dongeri), fargerike topper og moderat med sminke. Har egentlig ikke peil på dameklær men jeg vet når jeg ser noe fint;)

Mvh

Gjest Kurt Kubein

Jeg liker egentlig ikke formuleringen "hvordan skal jenter være kledd", eller "hvordan skal gutter være kledd", men det driter vel alle andre i. så.. :-)

Jeg liker egentlig det meste jeg ser, men det skader ikke å gå i noe annet enn de derre forbanna miss sixty-buksene og de såkalte "kopiene" av disse.

Veit egenlig ikke mer..

Av hva jeg finner direkte sexy, er skinnbukser, men disse er vel sjeldne i dag, hehe. Spiller liten rolle, egentlig. Gå i det dere føler dere komfortable i, og vær stolte av dere selv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...