Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ferien er nå for min del over, men skal vel ikke klage da regndager kan telles på to fingre, og det er vel jammen ikke værst når man velger og feriere her i moderlandet:)))

Med stor glede ser jeg at de siste 3-4 ukene har strømmet inn med gladmeldinger av alle typer, så nå må jeg få lov til og:

*G*R*A*T*U*L*E*R*E*

Dette var kun en kjapp tur innom PCn, da jeg får nyte været mens det enda er her. (Skal vistnok bli skikklig vått til helgen og neste uke)

Håper alle har en flott sommer!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/113525-hei-igjen-alle-sammen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære BMS :o)

Så hyggelig å se nicket ditt igjen !! Håper dere har kost dere skikkelig i sommer, og at høsten har snarlige gode nyheter i vente for dere !!!!

Hils BPS, og så håper jeg vi treffes snart !!

Klæm fra ho

Hei Rao!

Vi maler(vi=BPS) og driver med husjakt( ikke at det siste egentlig er veldig aktuelt, men det er jo lov og titte da). Så dataen hadde jeg nesten vendt meg litt bort fra, når vi kom hjem fra Ferie. Orker ikke og sitte inne når det er så deilig på terassen UTEN maligslukt.

Håper virklig ikke det er lenge til vi ses, det kunne vært trivlig.

Stor klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/113525-hei-igjen-alle-sammen/#findComment-677817
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...