Gå til innhold

Hva er ideell antall kalorier hvis man vil gå ned i vekt på en SUNN måte?

Anbefalte innlegg

Gjest Aina Hansen

Er det 1200 kalorier?

Vil gjerne gjøre det riktig, men har ikke råd til å melde meg på kurs o.l.

Har lest litt rundt her,har funnet ut at kaloritelling er best for meg i begynnelsen, for å bli bevisst på hva og hvor mye jeg spiser.

Men jeg lurer på hvor mye man må trene hver dag for å gå ned på 1200 kalorier?

Jeg går tur 30 minutter hver dag,ellers rekker jeg ikke stort.

Setter STOR pris på råd og motivasjon fra noen som vet.

Mvh

Aina

Fortsetter under...

Gjest ung jente-76

Svarer deg selv om dette er feil forum.. Tror du burde gå inn på denne siden for å lese litt om hva denne karen har å si.. matinntak, kaloriinntak og fettintak kommer litt ann på høyde, vekt, alder etc.. for at man skal gå ned på riktig måte og forme kroppen sin på en måte som er sunt!! Jeg gikk ned 1cm i i livet i uken når denne karen satt opp kostprogram for meg.. fikk en annen form på kroppen som jeg var kjempefornøyd med!! han er legestudent og bodybuilder.. prøv!

http://www.nedivekt.nu/

Lykke til!!

Gjest calestia

Svarer deg selv om dette er feil forum.. Tror du burde gå inn på denne siden for å lese litt om hva denne karen har å si.. matinntak, kaloriinntak og fettintak kommer litt ann på høyde, vekt, alder etc.. for at man skal gå ned på riktig måte og forme kroppen sin på en måte som er sunt!! Jeg gikk ned 1cm i i livet i uken når denne karen satt opp kostprogram for meg.. fikk en annen form på kroppen som jeg var kjempefornøyd med!! han er legestudent og bodybuilder.. prøv!

http://www.nedivekt.nu/

Lykke til!!

men hva koster noe slikt da?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...