Gå til innhold

ventetid på distrikt........

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei

Vi fikk godkjenningsbrevet for et par uker siden, datert for en måned siden i ICBF, så vi venter også på distrikt.

Tiden varierer, forrige gang tok det 2,5 mnd mellom godkj. og distrikt, og så en måned før tildeling.

Vi tror, og håper at vi kommer oss til Colombia i god tid før jul.

Fyren1365380423

Den som visste..........Vet bare at noen som lå likt med dere nettopp fikk distrikt........så da er det sikkert like før!!!!!!!!!!

Er kjempespent på å få høre hvor dere skal!!!!

Store klemmer fra ei som nyter sommeren ikke så langt fra fyren.....

Takk for at det finnes venner i nærheten av fyren til å trøste.......klem

Lengsel1365380312

Hei!

Jeg tror vi er skikkelig utålmodige alle sammen nå - etter å høre noe mer!!

Vi har vært godkjente nå i 1 måned i Colombia, og jeg må si at jeg nok kommer til å vente mer og mer på postmannen i ukene som kommer...

Har forstått at det kan ta laaaang tid, men så hører man også om at det kan ta kort tid... Så er det rart at vi venter??!

Fyren1365380423

Hei!

Jeg tror vi er skikkelig utålmodige alle sammen nå - etter å høre noe mer!!

Vi har vært godkjente nå i 1 måned i Colombia, og jeg må si at jeg nok kommer til å vente mer og mer på postmannen i ukene som kommer...

Har forstått at det kan ta laaaang tid, men så hører man også om at det kan ta kort tid... Så er det rart at vi venter??!

Ja ...slik er det bare...vi blei godkjennt o begynnelsen av mai...nå heter det snart august....håper i alle fall inderlig å få reise i løpet av høsten........sukk

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...