fei1365380229 Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Var på McDonalds for å spise is i dag. Jeg og de to yngste barna stod ute og ventet mens de andre var inne og handlet is. Plutselig hørte vi noen som kranglet, det var en dame som påstod at det var hennes bord. Det hadde satt seg to "etniske afrikaner" ved bordet hennes. De nektet å flytte seg, plass nok var det til alle også. Damen går rasende inn til betjeningen, men lirer først av seg; "er det ikke det jeg sier, dere svartinger altså". Jeg ble så sjokkert at jeg nesten var på gråten. Jeg ble helt flau av å være "etnisk nordmann". Er det rart barn sier mye rart? Denne damen hadde med seg sin 4-årige sønn. Jeg hadde så lyst til å gå bort å snakke til den uhøflige damen. Hva hun syns om vår lille "etniske kineser" kan man jo bare lure på. Heldigvis så gikk det ikke mer enn 2 minutter og så kom det to stykker med et barn som lurte på om de kunne få sitte ved bordet til de to afrikanerne. Vi pratet med ungene om dette etterpå og de syns også det var kjempeteit. Måtte bare få dette ut for jeg ble så flau og sjokkert. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/113732-sjokkert-fei/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMS! Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Uff, ja. Voksene mennnesker som ikke vet og oppføre seg! Noe helt annet hendte meg i helgen. VI var på privat fest på ett hotell. Vi måtte selv betale drikken og maten, da dette var i regi av en klubb og ikke noe jubileum/bryllup etc. Da var det ett ektepar i 40-50årene som kom med 2 flasker rødvin hver (tatt med hjemmenfra). Jeg ble så sjokert og flau, og burde selvsagt sagt i fra at SÅNN gjør man IKKE og bedt dem handle drikkevarene i baren, men jeg fikk meg ikke til og gjøre det. Selv ble jeg utoverkvelden en nokså god kunde i baren, og skylder jo nå selvsagt på, at jeg måtte lappe over for dette ekteparet;-) Nei, jeg gjentar,Voksene mennesker nå til dags:( MVH 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/113732-sjokkert-fei/#findComment-680340 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.