fei1365380229 Skrevet 25. juli 2003 Skrevet 25. juli 2003 Vi drar på 14 dagers ferie til søndag, og dagen etter vi kommer hjem skal 1/2 års rapporten sendes til Kina. Det jeg lurer på er om jeg kan sende flere bilder enn de 4 som er kravet? Har så mange fine bilder jeg gjerne vil sende til Kina. Er det noen av dere som har sendt flere? Er kanskje vel optimistisk å håpe på noe svar fredag midt i fellesferien, men jeg prøver nå ihvertfall. 0 Siter
zhou Skrevet 25. juli 2003 Skrevet 25. juli 2003 Hei !! Jeg er en av dem som er hjemme i ferien :-)) Du kan godt sende flere bilder ! Jeg sendte mange flere. både i første og andre rapport. Det er alltid vanskelig å velge ut bare noen få :-)) Lykke til og god ferie !! Hilsen 0 Siter
Hilla Skrevet 26. juli 2003 Skrevet 26. juli 2003 Hei... Vi sendte også mange bilder. Jeg satt dem sammen (via PC'n)på et A4-ark og skrev engelsk tekst under hvert bilde. Lykke til ;o) 0 Siter
BMS! Skrevet 27. juli 2003 Skrevet 27. juli 2003 Har dere vært hjemme med jenta i 4mnd. alt. Det har jammen godt fort. Håper alt står bra til med dere. Ha en flott ferie! 0 Siter
BMS! Skrevet 27. juli 2003 Skrevet 27. juli 2003 Har dere vært hjemme med jenta i 4mnd. alt. Det har jammen godt fort. Håper alt står bra til med dere. Ha en flott ferie! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.