Gå til innhold

Hjelp meg kloke adobsjons foreldre!!

Anbefalte innlegg

Gjest Eliane

Det er med en stor grad flauhet jeg skriver dette til dere, men det plager meg bare sånn at det må ut.

Saken er den at jeg og min kjære krangler lit for ofte om dette emnet, han er frp`er - tror han da, men saken er at han smalter fortere en smør på en kokeplate for små søte adobtivbarn og enkelte eldre jenter...

Men han snakker hele tiden dritt om innvandrerene, alle pakkisene oslo som bare råner rundt i bilene sine betalt av staten osv. Nå hører det med historien at vi bor langt borte fra oslo og han vet bare det han hører på nyhetene..

Jeg skal ikke gidde å gi dere hele mitt syn på innvandring, men i korte drag: ja det finnes mange dumme utlendinger og de er bare det negavite som blir dradd frem på tv, men gud hvor mange dume nordmenn det finnes også!! Jeg ser på folk som individer og ikke som grupper.

Kranglen nå går ut på at jeg ber han om å tenke over hvilke begrep han bruker når vi diskuterer, han mener ord som pakkis, svartinger, negre osv er helt greit å bruke. Jeg husker at en mor her fortalte at disse ordene hadde en annen betydning også, husker noen det slik at jeg kan fortelle han det??

Har sagt at det betyr andre ting og er negativt ladd, men husket ikke hva det betydde..

På forhånd takk

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/113742-hjelp-meg-kloke-adobsjons-foreldre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...