Gå til innhold

no more

Anbefalte innlegg

Gjest calestia

Nå gidder jeg ikke mer av de pillene. jeg blir bare feit av de.

ingenting hjelper, så jeg skjønner ikke hvorfor jeg gidder.

de er så smarte.... de tør ikk ela meg ha pillene selv.. og de soer det er viktig med tett oppfølging... så drar de på ferie! alle samtidig. uten et eneste godt råd for hva jeg skal gjøe om jeg ikke orker mer.

jeg har ikke tenkt å dra på legevkta og si at jeg dreper meg. har ikke tenkt å være på noen akuttpost resten av sommeren. bare en lagringsplass.

og hvis jeg ikke tar pillene kommer de og maser om tvang og hvor viktig meds er. hehe. men jeg lurer de da. gidder ikke stå opp når de kommer om morran. de er for teite til å si i fra om noenting.. og de som skal holde et øye meg meg legger ikke engang merke til når jeg er drita..

fy faen, livet er herlig dere!

tenkte jeg kunne dra på legevakta og be om nozinan eller noe. ..

for tror ikke det står at jeg ikke skal ha piller hjemme.. fikk piller av en annen lege en gang ihvertfall...

så skal jeg spare og spare, og når jeg har nok, er det bye bye. takk og farvel en gang for alle.

har fått nok jeg. ingen er glad i meg, ikke ordentlig glad i meg, fam. har skyvi meg langt vekk, og nå hater jeg de, og vil ikke lenger snakke med noen av de.

De lager bare et helvete for meg. er nedlatende. sier jeg tuller. jeg må ta meg sammen.

ingen mann vil ha meg, alle tror jeg er fra mars. har ikke møtt noen ennå, som ikke henger seg oppi hvordan armen ser ut, eller at jeg har en ustabil historie.

de vil ha en sterk kvinne med babyhud, smellvakker og med masse penger.

jeg er bare en stor dritt, en unødvendig dritt,

hvorfor leve når en ikke er glad i noen, når noen ikke er glad i en, når livet er helt jævlig.

og det hjelper ikke at den flinke psykiateren sier jeg må avfinne meg med å være ustabil.

Jeg har gått ubehandla altfor lenge, bla bla. de må dope meg ned for at jeg skal være stabil.

så for helvete dop meg ned da!!

skal jeg forsette livet med innleggelser i hytt og pine og med hjemmesykepleie og være trygda?

De sier bare at når det blir ille så må jeg si ifra. så kan jeg heller få en onnleggelse. pøh.

jeg vil bli HELT bra, være akkurat sånn jeg hadde vært om folk tok meg på alvor maaaaaaaaaaaaaaaaange år tidligere.

men jeg har aldri vært verdt å lytte til.

bort, vekk, bort, vekk.

jeg skal ikke mer.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/113747-no-more/
Del på andre sider

Fortsetter under...

firebird1365380441

Snille, lille venn!

Hvis du så mye som tenker på å gjøre noe med deg selv i negativ retning, DA RINGER JEG LEGEVAKTA DER DU BOR!

Vi er mange som er glad i deg - jeg vet at du ikke vil høre om det nå, men vi er kjempe mange som bryr oss! Nemlig! Så det så!

Vær så snill - ring og be om å bli innlagt! Du trenger hjelp nå, ikke sitt og grav deg enda lenger ned i alt det som er bedritent og deprimerende.

Vær så snill!?!?

Vi bryr oss!!!!!!!

Gi livet ditt en sjanse, selv om det føles for bedritent nå.

Du er ei flott jente! Du har mange venner , selv om vi ikke kan være hos deg akkurat nå.

Om jeg kunne ha kommet , hadde jeg gjort det.

Hold deg fast i livets tråd, jente! Be om hjelp der det er mulig å få den - grin deg til det om du må!

Jeg tebker på deg masse, masse! Glad i deg!

Ikke gi opp, vær så snill!?!?

Skal forsøke å pønske ut noe...

Stor, stor klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/113747-no-more/#findComment-679270
Del på andre sider

Blir helt engstelig av å lese innlegget ditt. Du svartmaler virkelig alt.

Er enig i at det er dumt at alle hjelperne dine har ferie. Men ferien varer ikke evig.

Du har sikkert avtaler om medisinering i ferietida. Syns du skal holde avtalen ang. det til du får snakket med legen din.

Når en er langt nede, er det nok lett å tro at ingen bryr seg om en. Men sånn er det ikke. Mange bryr seg om deg. Du er ei jente det er lett å like. Savnet deg på nettet den tida du var uten internett.

Har maila deg, også.

Kjempeklem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/113747-no-more/#findComment-679434
Del på andre sider

Blir helt engstelig av å lese innlegget ditt. Du svartmaler virkelig alt.

Er enig i at det er dumt at alle hjelperne dine har ferie. Men ferien varer ikke evig.

Du har sikkert avtaler om medisinering i ferietida. Syns du skal holde avtalen ang. det til du får snakket med legen din.

Når en er langt nede, er det nok lett å tro at ingen bryr seg om en. Men sånn er det ikke. Mange bryr seg om deg. Du er ei jente det er lett å like. Savnet deg på nettet den tida du var uten internett.

Har maila deg, også.

Kjempeklem fra

Helt enig, calestina er ei jente det er lett å like! Det er bare det at mange som leser innlegg ikke alltid svarer. Ofte vanskelig å vite hva en skal svare....

Så en kan godt tenke over at det er mange som leser innleggene, og er på den måten med enhver av oss!

Sommeren er ei tid mange er opptatt med mangt og mye, men folk har virkelig sitt å streve med alikevel! Dere er ikke alene med bekymringer!

Situasjonen er så forskjellig for folk, selv om folk er på hyggetur trenger det ikke å bety lykke som andre har grunn til å misunne.... Man har kanskje barn å ta hensyn til, men likevel strever mange seg sikkert veldig gjennom ferieturer o.l. Samtidig gruer en seg kanskje til hverdagslivet igjen.....

Aktiviteten her på forumet vil ta seg opp nå i august, og det er så mange her som støtter og er glad i brukerene her, uansett type!

Varme og omtenksomme hilsener fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/113747-no-more/#findComment-679633
Del på andre sider

Gjest Moderator

Hei calestia!

Enkelte vil mene at dette innlegget skulle vært slettet av hensyn til andre brukere. Grunnen til at vi har latt det bli stående er at det tolkes som om du tross alt mer ber om hjelp til å komme deg gjennom en uhyre vanskelig periode enn at du truer med å skade deg selv.

Det hadde vært fint om du forsøker å ikke uroe andre for mye med det du skriver, og at du evt. hadde kunnet lagt inn en ny kommentar om at du fortsatt forsøker å kjempe deg videre?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/113747-no-more/#findComment-680191
Del på andre sider

Annonse

Hei. Så vondt at du har det så vanskelig akkurat nå, vil bare si at jeg skjønner hvordan det er, at det kanskje kan føles som om du er alene. Men det er du ikke, det er mange som deg, som har det vanskelig på akkurat samme måte som deg, når det er ferier, helligdager, høytider o.l. og alle andre ser ut til å ha det så fint, mens selv så har man det ikke sånn, men det ville man gjerne hatt.

Hvis det er slik du føler deg, så har jeg hatt det noenlunde likedan selv, og så heller ikke store håpet om å komme ut av det på brukbart vis. Men det er noe med det, å akseptere at slik er det akkurat nå, tror jeg. Og ut ifra det utgangspunktet se hvordan man kan få det bedre.

Hvis man har en kronisk psykiatrisk lidelse, er det ikke så annerledes det (sånn som jeg ser det) enn å ha en mere fysisk kronisk sykdom. Begge deler dreier seg om å akseptere at slik er det, og prøve å leve livet som best man kan utifra det. Det er vondt når hjelpeapparatet svikter, og det gjør det ofte, ikke bare når det gjelder psykiske lidelser, men også der.

Så jeg håper du kan holde ut, og sender deg så varme tanker som jeg bare kan og ønsker så inderlig at det når inn i hjerterota di. Og "snakk" med oss, vi er her.

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/113747-no-more/#findComment-680458
Del på andre sider

Hei calestia!

Enkelte vil mene at dette innlegget skulle vært slettet av hensyn til andre brukere. Grunnen til at vi har latt det bli stående er at det tolkes som om du tross alt mer ber om hjelp til å komme deg gjennom en uhyre vanskelig periode enn at du truer med å skade deg selv.

Det hadde vært fint om du forsøker å ikke uroe andre for mye med det du skriver, og at du evt. hadde kunnet lagt inn en ny kommentar om at du fortsatt forsøker å kjempe deg videre?

Syns det var bra dere ikke slettet calestias innlegg, selv om det bekymret noen.

Men calestia trengte nok en "utblåsning", og hun trengte bekreftelse på at noen bryr seg om henne.

Du er klok, Webmaster, som skjønte det. Hadde du slettet innlegget, hadde ikke calestia fått responsen hun trengte.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/113747-no-more/#findComment-681253
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...