Gå til innhold

Hei Hijos, og andre ventere...

Anbefalte innlegg

Gjest snart tre?

Hijos, jeg la merke til innlegget ditt for et par uker siden. Da hadde dere ventet i fem måneder på godkjenning i ICBF.

Nå har vi også femmånedersjubileum. Vi venter og venter på godkjenning, og vi hadde ærlig alt ikke trodd det skulle ta så lang tid. Skal ikke legge skjul på at denne ventingen tar på. Håper vi alle får gode nyheter snart.

Fortsatt god sommer!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/113821-hei-hijos-og-andre-ventere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Ikke gi opp, det blir snart deres tur! Vi fikk vår godkjenning i posten i dag, og har da ventet 5 1/2 måned. Mye lengre enn jeg hadde forventet. Så vi må nok bare belage oss på at ting tar litt lengre tid enn tidligere...

Men det er helt sikkert ikke lenge igjen!

Hilsen

Gjest snart tre?

Hei!

Ikke gi opp, det blir snart deres tur! Vi fikk vår godkjenning i posten i dag, og har da ventet 5 1/2 måned. Mye lengre enn jeg hadde forventet. Så vi må nok bare belage oss på at ting tar litt lengre tid enn tidligere...

Men det er helt sikkert ikke lenge igjen!

Hilsen

Så hyggelig å høre gode nyheter fra dere!

Nå må vel vår godkjenning være like rundt hjørnet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...