Gå til innhold

plutselig vil han ikke suge på verken sutt eller pupp,6mnd.

Anbefalte innlegg

igår var jeg ute en tur på nyen med noen venninner. hadde meg 4 drinker mellom 20 og 24...

thomas vil eg ha pupp sån i firetiden , han er seks mnd, men jeg prøvde å drøye det til kl halv seks. jeg var redd jeg hadde noe promille i melka så jeg prøvde først med flaske. han ble skikkelig fornærmet (har ikke fått han til å drikke av flaske noen gang). og illsint.

ok, så prøvde jeg med litt pupp, men han ville ikke suge. jeg tenkte det måtte være fordi den smakte rart eller noe sån, hadde også spist jordbær, så tenkte det var noe han reagerte på av smak/lukt. men utover dagen har dette ikke blitt bedre. han vil ikke ha! han har et lite prikke utslett,,,kan det bety noe? skulle tro han hadde vondt i munnen, for han elsker smokk, men idag har han heller ikke tatt den, bare vært klagete for et eller annet.

noe annet som skjedde var at jeg ikke eier utdrivingsrefleks! merkelig... et dagen derpå- syndrom?

jeg får melk ut, fordi de er fulle av melk, men refleksen kommer ikke i gang! jo én gang, men ha var neimen ikke interessert da heller etter å å stimulert, for så å dytte den inn i munnen...SE her!-liksom..

uff, dette var merkelig og temmelig slitomt med en unge som er sulten men ikke vil suge! hva gjør jeg! han blir jo kjempe fortvilet!

har ringt ammehjelp som sa at sån kunne skje..men fikk ikke noe annet svar.

har noen opplevd dette?

thomas som er en skikkelig puppe-kose-gutt også, så syntes jeg det er så rart. han har ofte bare brukt meg som "sutt" så det er ikke at ikke melka kommer fort nok!

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...