Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dersom dette er noe du er helt sikker på at du vil, er det ikke noe problem å ta kontakt med barnevernet eller BUFA for å adoptere bort barnet.

Lykke til uansett hva du gjør

Takk for svar!

Jeg er ikke gravid nå, heldigvis! Men jeg har hatt mareritt flere netter på rad om at jeg er høygravid og bare vil ha vekk magen og barnet. Derfor begynte jeg å tenke litt og måtte finne ut om det gikk an å adoptere bort et barn hvis man blir gravid og ikke vil ha barnet og abort ikke er mulig. Og en løsning i drømmen er også å adoptere bort barnet, men jeg ante ikke hvordan det var i virkeligheten.

Jeg har over hodet ikke lyst på barn. Og jeg håper at jeg slipper å ta en avgjørelse om abort og adopsjon noen gang.

Men tusen takk for svar!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/113871-adopsjon/#findComment-680247
Del på andre sider

Gjest tenk deg nøye om

Takk for svar!

Jeg er ikke gravid nå, heldigvis! Men jeg har hatt mareritt flere netter på rad om at jeg er høygravid og bare vil ha vekk magen og barnet. Derfor begynte jeg å tenke litt og måtte finne ut om det gikk an å adoptere bort et barn hvis man blir gravid og ikke vil ha barnet og abort ikke er mulig. Og en løsning i drømmen er også å adoptere bort barnet, men jeg ante ikke hvordan det var i virkeligheten.

Jeg har over hodet ikke lyst på barn. Og jeg håper at jeg slipper å ta en avgjørelse om abort og adopsjon noen gang.

Men tusen takk for svar!

Så fint å høre at du ikke er gravid !!! Har tenkt så masse på deg etter at jeg skrev svar til deg !

Håper virkelig du slipper å ta stilling til dette.

hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/113871-adopsjon/#findComment-680356
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...