Gå til innhold

hva kan skje??

Anbefalte innlegg

Gjest hemmelig i dag
Skrevet

for noen dager siden møtte jeg ei jente på fest. hadde aldri sett hu før. vet ikke helt hvorfor men plutselig begynte vi å kline (tror det var hu som starta det). etterhvert begynte vi å snakke sammen og da sa hu at hu var bare 15 år. skulle begynne i 10. til høsten. jeg er 18 år. hu vil at vi skal møtes igjen, men jeg er litt redd for å bli så rivi med hvis/når vi begynner å kline igjen at vi hopper til sengs. jeg har egentlig lyst til å vente til jeg møter ei jente som jeg er skikklig glad i først, men vet ikke helt om jeg klarer det hvis jeg treffer hu igjen(vet det er teit, men det er bare sånn jeg er). jeg har aldri liggi med noen jente før, jeg hadde ikke engang kyssa noen før jeg og hu begynte å kline. men hu virka ganske lett på tråden, for å si det sånn, og hadde liggi med 3-4 guter allerede. hvis jeg liger med hu har jeg jo gjort noe ulovlig, men hvor stor sjanse e det for at jeg blir straffa hvis det blir anmeldt?

Gjest P-Kristian
Skrevet

Hvis du tenker deg litt om, så er du sikkert enig i at dette er et utrolig dålig utgangspunkt for å ha sex..

Vent til du treffer en du blir forelsket i, eller i hvertfall en som du ikke er redd du gjør noe ulovlig med..

Gutter på videregående som har sex med jenter fra ungdomsskolen får et veldig dålig "rykte blant jentene på skolen. Det er de gutta som ikke de jevnaldrende jentene vil ha..

Det er vel stort sett hvis hun blir gravid eller smittet av en sykdom eller foreldrene finner ut noe og lager bråk, at det blir en politisak ut av det. Da vil man vurdere din mentale alder, du vil ikke bli straffet hvis man finner ut at du er på ungdomsskolenivå, mentalt sett. Noen streng straff er det vel uansett ikke snakk om, med mindre hun hevder at det er et overgrep, da.

Men du vil bli behandlet og straffet som en voksen, med mindre du er spesielt barnslig. Hun er i lovens forstand et barn.

Det høres ikke ut som drømme-sexen, akkurat. Faktisk er ingen sex veldig mye bedre enn dårlig sex. Spar heller den store opplevelsen til du finner en du virkelig tenner på og hvor dere er på samme nivå.

Gjest godt sagt P-K
Skrevet

Hvis du tenker deg litt om, så er du sikkert enig i at dette er et utrolig dålig utgangspunkt for å ha sex..

Vent til du treffer en du blir forelsket i, eller i hvertfall en som du ikke er redd du gjør noe ulovlig med..

Gutter på videregående som har sex med jenter fra ungdomsskolen får et veldig dålig "rykte blant jentene på skolen. Det er de gutta som ikke de jevnaldrende jentene vil ha..

Det er vel stort sett hvis hun blir gravid eller smittet av en sykdom eller foreldrene finner ut noe og lager bråk, at det blir en politisak ut av det. Da vil man vurdere din mentale alder, du vil ikke bli straffet hvis man finner ut at du er på ungdomsskolenivå, mentalt sett. Noen streng straff er det vel uansett ikke snakk om, med mindre hun hevder at det er et overgrep, da.

Men du vil bli behandlet og straffet som en voksen, med mindre du er spesielt barnslig. Hun er i lovens forstand et barn.

Det høres ikke ut som drømme-sexen, akkurat. Faktisk er ingen sex veldig mye bedre enn dårlig sex. Spar heller den store opplevelsen til du finner en du virkelig tenner på og hvor dere er på samme nivå.

Du får nok vente.. og det er ingen krise å vente med sex. Mannen min var 24 første gangen, for han ventet på den rette! Jeg hadde sex før jeg møtte ham, men det angrer jeg på (var ONS i fylla).

Gjest wellaq
Skrevet

tenkt på at hun kanskje ikke vil hoppe til segs med deg?

Skrevet

Det er blant annet for å forhindre at "naive 18-åringer" har sex med "kontaktsøkende, godtroende og uansvarlige 15-åringer", med de følgende dette KAN få (sykdom, graviditet, redusert selvbilde) at man har satt en aldersgrense.

Selvsagt behøver det ikke ende med slike ulykker, men likefullt er det altså forbudt.

Dette prosjektet bør du altså kutte ut å tenke på. Ikke fordi det er forbudt, men på grunn av det som KANSKJE kan hende med henne, og som DU vil ha ansvaret for i ettertid.

Gjest fortsatt hemmelig
Skrevet

takk for at jeg fikk et seriøst svar, p kristian, og ikke sånne spydige kommentarer som de over. jeg veit det er patetisk av meg å være sammen med ei som er så ung, men jeg kan ikke akkurat velge å vrake i jenter, så jeg er nesten nødt til å ta det jeg får. du skulle bare visst hvor mye man svaner en kjæreste når man er 18 år aldri har hatt det før.

Skrevet

takk for at jeg fikk et seriøst svar, p kristian, og ikke sånne spydige kommentarer som de over. jeg veit det er patetisk av meg å være sammen med ei som er så ung, men jeg kan ikke akkurat velge å vrake i jenter, så jeg er nesten nødt til å ta det jeg får. du skulle bare visst hvor mye man svaner en kjæreste når man er 18 år aldri har hatt det før.

Hvis dere skal ligge sammen så bruk ihvertfall kondom.

Sjansene for at du skal bli straffet er små. Hvis hun ikke er småpsykopatisk og anmelder deg for overgrep når du avviser henne en gang i fremtiden for eksempel.

Eller om foreldrene hennes finner det ut og anmelder deg.

• 1 måned senere...
Skrevet

ta det du får?! TA DET DU FÅR?! STAKKARS JENTUNGE!! DU SKAL FAEN IKKE LURE DEG JENTA OM DU IKKE LIKER HENNE SOM EN KJÆRESTE!!!!! FAEN TA DEG LILLE NERD!! DU E PATETISK!! HVA FÅR DEG TIL ÅT RO AT EN TILTREKKENDE 15 ÅRING SKAL GIDDE Å LIGGE MED EN STYGG, FEIT 18 ÅRING UANSETT?!

• 1 måned senere...
Skrevet

du burde vente me og hoppe til køys med hun.Du burde vente til du finer noen du er forlsket i og virkelikt bryr deg om.viss denne jenta virkelikt er så billig,er det kansje ikkje det beste og ligge med hun!

• 5 måneder senere...
Skrevet

du er seriøst gal i hodet hvis du ikke tar denne sjansen.. jeg ville gjort hvasomhelst for en lignende 15åring.. jeg er 17 og sparer for tiden penger til en hore.. :(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...