Gå til innhold

Til dere som reiser snart...

Anbefalte innlegg

Måtte bare huske å si det til dere som skal hente barn nå!!

Da tenker jeg spesielt på de av dere som skal hente babyer.

Vi har hatt veldig god erfaring med en flaske som heter Dr.Brown. Han slipper alt som heter luft i magen bortsett fra det han svelger når han tar smokken inn i munnen, og han spiser mer, har ikke luft i magen om morgenen og er ikke lengre urolig.

Vi brukte Avent, som skal være kolik reduserende, men det hjalp ikke på vår lille. Jeg kjøpte denne etter at vi kom hjem.

Kjøp den for all del ikke på Fru Lyng, der koster den 165,- mens feks babyshop 99.

Hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/113922-til-dere-som-reiser-snart/
Del på andre sider

Fortsetter under...

thuva1365380402

Enig med deg at Dr. Brown er bra. Jeg hadde kjøpt 6 Avent flasker før vi reiste til Korea, men da vi kom hjem (for 1 mnd siden) ville vår lille gutt ikke ha disse flaskene. Smokkene var for store til å få inni munnen. Han vil nemlig ha hele inni. Dette hadde ikke jeg tenkt på at de var så forskjellige. Vi fikk med 2 flasker fra Korea, og de smokkene ligner veldig på de til Dr. Browns. Så da måtte jeg ut å kjøpe 6 Dr. Browns flasker også.

Pris på Fru Lyng 89,50

Pris på BabyShop 99.-

Så det i dag, da jeg har vært og snust på barnevogner og andre morsomme ting, som vi ikke skal kjøpe på lenge enda:)

Kanskje den flasken du så var feilpriset? Jeg spurte også jeg da, og de sa prisen som sto på stemte.

Hva servicen der angår, er ett helt annet tema?

Klemmer fra en som i dag er litt pirkete;)

Pris på Fru Lyng 89,50

Pris på BabyShop 99.-

Så det i dag, da jeg har vært og snust på barnevogner og andre morsomme ting, som vi ikke skal kjøpe på lenge enda:)

Kanskje den flasken du så var feilpriset? Jeg spurte også jeg da, og de sa prisen som sto på stemte.

Hva servicen der angår, er ett helt annet tema?

Klemmer fra en som i dag er litt pirkete;)

Hei.......

Når jeg kjøpte denne flasken på Fru Lyng kostet den 165,- litt over en uke senere så jeg at den kostet 99 på Babyshop...

Men de kan jo ha forandret prisen :-)

Hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...