Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Omsider kommer psykiateren min tilbake fra ferien! Det skjer denne uka, så jeg slipper å snakke mer med fremmede leger uten peiling på mine problemer. Men jeg lurer fælt på hvordan det blir - i hvilken ende skal jeg begynne? Føler meg alt annet enn bra, og klarer meg bare takket være store doser medisiner. Må tigge mer Vival av ham, og gå videre med alle de fysiske problemene som aldri får noen forklaring. Var det virkelig psykosomatisk, så ville jeg vel blit kvitt det nå med både anti-depressiva og anti-psykotika? Men nei - jeg sover fortsatt best på sterke smertestillende. Noe er galt med hjernen min - men hva? Er dette også resultat av schizofrenien?

Skrevet

Kan ikke svare på noen av spørsmålene dine.

Men er glad for at psykiateren din er tilbake, og håper han kan svare på det du lurer på.

Du har da klart deg brukbart gjennom ferietida, selv om du har vært nødt til å ty til medisiner.

Kizza1365380506
Skrevet

Grattis Ulva, du har klart deg igjennom ferien! Kjempeflott gjort. Jeg tror du finner ut av det sammen med psyken din jeg. Spør h*m om det neste gang du har time. Kanskje du får ett fornuftig svar.

Klem fra

Gjest Tussi-jente19
Skrevet

Kan ikke svare på noen av spørsmålene dine.

Men er glad for at psykiateren din er tilbake, og håper han kan svare på det du lurer på.

Du har da klart deg brukbart gjennom ferietida, selv om du har vært nødt til å ty til medisiner.

"Omsider kommer psykiateren min tilbake fra ferien! Det skjer denne uka, så jeg slipper å snakke mer med fremmede leger uten peiling på mine problemer."

ER DETTE RIKTIG? JEG MENER, HAR DE IKKE JOURNALEN DIN? JEG HAR OGSÅ SNAKKET MED FORSKJELLIGE LEGER, UTENOM FASTLEGEN MIN OG BEHANDLER, MEN DE NYE LEGENE VISSTE DA HVA SOM VAR PROBLEMET MITT. DET STOD NEMLIG I JOURNALEN MIN, SOM DE HADDE TILGJENGELIG (DET VAR NATTEVAKT DA). ER DET IKKE MULIG Å FÅ ET SÅNT OPPLEGG MED DEG OGSÅ, ELLER HAR DU DET KANSKJE? KAN GODT HENDE JEG MISFORSTOD.....MENJEG TENKTE BARE JEG SKULLE GI DEG ET LITE RÅD, NEMLIG DET Å SPØRRE FASTLEGEN DIN OM HAN KAN SNAKKE MED DE ANDRE LEGENE DER DU BOR....SLIK AT DE DET OM DEG, DERSOM DU SKULLE KOMME TIL DEM EN GANG.

Lykke til videre med behandlingen din. Håper du får det bedre :)

Mvh.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...