arh21 Skrevet 28. juli 2003 Skrevet 28. juli 2003 Heisann.. takk for alle svar jeg fikk da jeg skrev innlegget om "katt".. Idag var jeg å hentet den, en liten hannkatt på to mnd som er ekstremt nysgjerrig og veeeldi kosen, tro meg, jeg koser meg å... Nå trenger nå dennen lille pusen min ett navn... Håper på mange gode forslag.. klæm fra nybakt katteier... 0 Siter
Lillemus Skrevet 28. juli 2003 Skrevet 28. juli 2003 2 mnd? Den burde være hos mamman sin enda en mnd. 0 Siter
firebird1365380441 Skrevet 28. juli 2003 Skrevet 28. juli 2003 2 mnd? Den burde være hos mamman sin enda en mnd. Forslag: Pelstrynet 0 Siter
Gjest Conjak Skrevet 28. juli 2003 Skrevet 28. juli 2003 Balder Sokrates Pelle Pondus Eller som min katt het: 0 Siter
Gjest kittycatkatten Skrevet 28. juli 2003 Skrevet 28. juli 2003 Skinnfell'n. Lurven Nøste Tufsa Pusi Røder? Kitty 0 Siter
Lillemus Skrevet 28. juli 2003 Skrevet 28. juli 2003 Katter jeg kjenner eller har kjent: Inkognito (vår pus) Pusur Flekken Knoll (kalt Knollen) Gråpus Lurifaks Lille Rosin Snehvit Doffen Trulte Selbyggen Kvite-Per 0 Siter
Tornerose Skrevet 28. juli 2003 Skrevet 28. juli 2003 Vår hunnkatt heter i allefall Truly Scrumptious. Hva med Pjusken, Picasso (eller Picatto om du vil :-)) eller Larsen (ja, jeg vet en katt som heter det!). 0 Siter
Soria Skrevet 28. juli 2003 Skrevet 28. juli 2003 Har den hvite sokker kan du jo kalle den Harry :-) 0 Siter
felle Skrevet 28. juli 2003 Skrevet 28. juli 2003 hva med bare Pus? det heter våre puser alltid. Litt fordi vi har dårlig oppfinnsomhet innen navn, og mye fordi det er jo helt greit. Inneholder den berømte S'en som er så pop blant katter(oppmerksomhetstiltrekkende har jeg hørt?) og det er kjapt å greit å rope den inn til middag. Ellers hadde vi en som het Djes, etter postmann pat sin katt. Det var gøy når vi var små. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 28. juli 2003 Skrevet 28. juli 2003 Mjauritz ? Sniken ? SwatCat ? Cat Pong Road ? I dag tar vi Z: Zamora Zettie Zula Zuela Zerlina Zazza Zoriza Zeca Zolda Zaremba Zeema Zelda Zima Zira Zues Zenita Ziggy Zarita Zarina Zarah Zesta Zelda Zaidi Zagara Zulita Zamira Zindy Zena Zina Zora Zulu Zelissa Zenobia Zaida Zita Zannie Zerizza Zani Zuleima Zaritza Zaituni Zamono Zue Zinderella ZeeZee Ziba Zippy Zouzette Zcarine Znurran Zerra Zaria Zorella Zazie Zarza Zizzi Zinnia Zilvia Zuma ZsaZsa Zazzie Zimova Zippora Zalona Zarda Zasha Zhira Zu Zu Zirica Zerelda Zafira Zogia Zana Zenaidi Zenta Zanadu Zarabeth Zebbie Zanja Zadora Zippedy Zarathustra Zoë Zambucca 0 Siter
Gjest Cate the Pus Skrevet 28. juli 2003 Skrevet 28. juli 2003 Lurven Nøste Tufsa Pusi Røder? Kitty Broren min kalte en katt dyret.. Pusi er vel fint? Hanne, Randi, Sofus, pusepus, Miranda, Spraglen, Fragglen, My, Lotte, Gråpus, Flekken, Pusen.. 0 Siter
Gjest ikke sign Skrevet 28. juli 2003 Skrevet 28. juli 2003 Katter jeg kjenner eller har kjent: Inkognito (vår pus) Pusur Flekken Knoll (kalt Knollen) Gråpus Lurifaks Lille Rosin Snehvit Doffen Trulte Selbyggen Kvite-Per Timmi og Jimmi (seriøst, altså!). 0 Siter
Gjest miss molly Skrevet 28. juli 2003 Skrevet 28. juli 2003 hva med bare Pus? det heter våre puser alltid. Litt fordi vi har dårlig oppfinnsomhet innen navn, og mye fordi det er jo helt greit. Inneholder den berømte S'en som er så pop blant katter(oppmerksomhetstiltrekkende har jeg hørt?) og det er kjapt å greit å rope den inn til middag. Ellers hadde vi en som het Djes, etter postmann pat sin katt. Det var gøy når vi var små. Det var vel Chess? Synes pusi er fint, jeg:) 0 Siter
BettyBlue Skrevet 28. juli 2003 Skrevet 28. juli 2003 Ååååååh! Misunnelig! Kattunger er noe av det skjønneste som fins! Nyt denne tiden, og nyt årene som katteeier! Her er noen navneforslag, rett fra fantasien min: "Frikk" "Kid" "Lefsa" (stakar) "Cato" "Pusleif" "Otto" "Andreas" "Kurt" "Rasmus" "Nisse" "Jotun" "Konjakk" (apekatten til pappa het det) "Vidar" "Karl-Erik" Lykke til!!!! 0 Siter
neuni Skrevet 29. juli 2003 Skrevet 29. juli 2003 Har den hvite sokker kan du jo kalle den Harry :-) LOL! ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.