neuni Skrevet 29. juli 2003 Skrevet 29. juli 2003 hmm..hannkatter eg har kjent... emil monsen sebastian per og pål (brødre, såklart) han eg har no heiter azzaro (søstra heiter azzi). ellers har eg det med å kalle katter for alt anna enn det dei egentlig heiter - dei to her i huset går for det meste under navna "snuppa" og "pjusken". kos deg med veslepus! (sjølv om eg er enig med lillemus nedi tråden her, pus skulle vært ein mnd eldre...) 0 Siter
Åsemor Skrevet 29. juli 2003 Skrevet 29. juli 2003 Mjauritz ? Sniken ? SwatCat ? Cat Pong Road ? I dag tar vi Z: Zamora Zettie Zula Zuela Zerlina Zazza Zoriza Zeca Zolda Zaremba Zeema Zelda Zima Zira Zues Zenita Ziggy Zarita Zarina Zarah Zesta Zelda Zaidi Zagara Zulita Zamira Zindy Zena Zina Zora Zulu Zelissa Zenobia Zaida Zita Zannie Zerizza Zani Zuleima Zaritza Zaituni Zamono Zue Zinderella ZeeZee Ziba Zippy Zouzette Zcarine Znurran Zerra Zaria Zorella Zazie Zarza Zizzi Zinnia Zilvia Zuma ZsaZsa Zazzie Zimova Zippora Zalona Zarda Zasha Zhira Zu Zu Zirica Zerelda Zafira Zogia Zana Zenaidi Zenta Zanadu Zarabeth Zebbie Zanja Zadora Zippedy Zarathustra Zoë Zambucca Herrejesus! Hva ER det du bedriver dagen med Fårikål? 0 Siter
Åsemor Skrevet 29. juli 2003 Skrevet 29. juli 2003 Jeg kjenner en katt som heter Rolf. Den pleide å prompe masse... Også satt den og slikka på seg selv første gang jeg var på besøk. 0 Siter
Åsemor Skrevet 29. juli 2003 Skrevet 29. juli 2003 Jeg kjenner en katt som heter Rolf. Den pleide å prompe masse... Også satt den og slikka på seg selv første gang jeg var på besøk. Vel altså, det at katter slikker på seg selv er vel ikke akkurat noe stor nyhet, men den satt og slikka på noe fæææle greier. En liten rosa ting. Midt mellom bakbeina... *grøsser ved tanken* 0 Siter
soleil Skrevet 29. juli 2003 Skrevet 29. juli 2003 Vel altså, det at katter slikker på seg selv er vel ikke akkurat noe stor nyhet, men den satt og slikka på noe fæææle greier. En liten rosa ting. Midt mellom bakbeina... *grøsser ved tanken* Det gjorde katten vår også før. Slikket seg på den lille rosa marken sin. (Ugh) Og så rider den på bamser. Blir illsint hvis vi forstyrrer den mens den holder på med det. Han heter Pus. Pervers jævel. 0 Siter
Gjest fytti Skrevet 29. juli 2003 Skrevet 29. juli 2003 Leste forleden om katten til en kjendis. Den het Ruslebiffen!..dakar : ( 0 Siter
Aishana Skrevet 29. juli 2003 Skrevet 29. juli 2003 Jeg har en katt som heter Casper (det snille spøkelset) fra den kjente barne tv serien, han er helt hvit selvsagt :-) Ellers har jeg en som heter Lillefar og en som heter Brage. Når jeg velger navn til mine katter kommer det av seg selv, man ser når de "ligner" på et navn :-) Man må bli kjent med dem og personligheten først. 0 Siter
arh21 Skrevet 29. juli 2003 Forfatter Skrevet 29. juli 2003 Dommen er falt... Han skal hete Rasmus... *smiler fornøyd* Han er heeelt svart, hele han.. nyyydelig *s* takk for alle gode navne forslag!! mvh 0 Siter
Lillemus Skrevet 29. juli 2003 Skrevet 29. juli 2003 Dommen er falt... Han skal hete Rasmus... *smiler fornøyd* Han er heeelt svart, hele han.. nyyydelig *s* takk for alle gode navne forslag!! mvh Rasmus passer godt på en svart katt! ) I dine oppgitte øyeblikk kan du jo kalle ham Muserassen. ) 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 29. juli 2003 Skrevet 29. juli 2003 Herrejesus! Hva ER det du bedriver dagen med Fårikål? Men i alle dager ! Er det ikke lov å foreslå navn på katter heller nå ? :-) 0 Siter
Gjest lis@bet Skrevet 29. juli 2003 Skrevet 29. juli 2003 Min neste pus skal hete Muskat. Du kan låne navnet så lenge. *værsågo* :-) 0 Siter
BettyBlue Skrevet 29. juli 2003 Skrevet 29. juli 2003 Det gjorde katten vår også før. Slikket seg på den lille rosa marken sin. (Ugh) Og så rider den på bamser. Blir illsint hvis vi forstyrrer den mens den holder på med det. Han heter Pus. Pervers jævel. Rir din katt også på bamser?? Det gjør jaggu min også! Lenge, og han jamrer og er helt rar! Han elsker denne bamsen sin, og har hatt den siden han var liten gutt. En gang hadde han oppvisning i bamsepuling midt på stuegulvet mens jeg hadde mange gjester! Pinlig.. Han er forresten kastrert, altså, så jeg hadde aldri ventet at han hadde slike drifter. 0 Siter
soleil Skrevet 29. juli 2003 Skrevet 29. juli 2003 Rir din katt også på bamser?? Det gjør jaggu min også! Lenge, og han jamrer og er helt rar! Han elsker denne bamsen sin, og har hatt den siden han var liten gutt. En gang hadde han oppvisning i bamsepuling midt på stuegulvet mens jeg hadde mange gjester! Pinlig.. Han er forresten kastrert, altså, så jeg hadde aldri ventet at han hadde slike drifter. *gapskratter* Katten vår er også kastrert. Ser rimelig corny ut når den holder på. Rir bamsen og trykker potene ned i bamsen samtidig som den biter på den og jukker med bakparten. 0 Siter
BettyBlue Skrevet 30. juli 2003 Skrevet 30. juli 2003 *gapskratter* Katten vår er også kastrert. Ser rimelig corny ut når den holder på. Rir bamsen og trykker potene ned i bamsen samtidig som den biter på den og jukker med bakparten. Hohoho. Akkurat som min pus! Raaare greier! Jeg trodde min katt var den eneste i verden som gjorde slikt.. :-) 0 Siter
felle Skrevet 11. august 2003 Skrevet 11. august 2003 Det var vel Chess? Synes pusi er fint, jeg:) vet ikke jeg, :-) vi barna skrev ihvertfall djes på tegningnene våre..Så da ble det liksom sånn! Pusi er bra! Håper den blir snill. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 11. august 2003 Skrevet 11. august 2003 Rambo? Pusbekken? Pusoar? I dag tar vi Y: Yasmine Yzita Ylezza Yaritza Yaiza Yosette Yris Yanne Yzanne Yrja Youwel Yatzy Yolanda Yrizza Yossie Yvonne Yozia Yannina Ynez Yzadora Yashia Yksi Yono Yria Ysobel Ylexa Ysaya Yzzari Yozanne Yatsie Ysabella Ysis Yasuda Ynisette Youne Yaya Yoda Yuppi Ysatis Yenta Yuki Yzetta Yoschida Ysola Ylva Ysmene Yemma Yoshi Yoko Yoga Ystra Yssanta Yocasta Yzira Yvette Yorun Yin Yanci Ycetto Yristo Ysaye Yasoo Yazuk Yonder Ycos Yambo Ymos Yzito Ysayo Yosef Yascoe Yonex Yap Yang Yziro Ycio Yoshi Yzarro Ystro Youssef Yes Ymer Yeti Yukon Ysidro Yzanto Yoyo Yedi Yasso Yassir Yogi YumYum Yahoo Yacinto Yankee Yves Yrex Yucos 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 11. august 2003 Skrevet 11. august 2003 Min ekskatt het Harald. Det synes jeg er et realt kattenavn, og du kan få bomme det.. Jeg har også hatt en Augustus og min nåværende heter Mephisto. Jeg har også kjent katten Rolf og katten Johansen, som begge var koselige karer..) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.