Gå til innhold

Navn til pusen min...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hmm..hannkatter eg har kjent...

emil

monsen

sebastian

per og pål (brødre, såklart)

han eg har no heiter azzaro (søstra heiter azzi). ellers har eg det med å kalle katter for alt anna enn det dei egentlig heiter - dei to her i huset går for det meste under navna "snuppa" og "pjusken". :)

kos deg med veslepus! (sjølv om eg er enig med lillemus nedi tråden her, pus skulle vært ein mnd eldre...)

:)

Skrevet

Mjauritz ?

Sniken ?

SwatCat ?

Cat Pong Road ?

I dag tar vi Z:

Zamora

Zettie

Zula

Zuela

Zerlina

Zazza

Zoriza

Zeca

Zolda

Zaremba

Zeema

Zelda

Zima

Zira

Zues

Zenita

Ziggy Zarita

Zarina

Zarah

Zesta

Zelda

Zaidi

Zagara

Zulita

Zamira

Zindy

Zena

Zina

Zora

Zulu

Zelissa

Zenobia

Zaida Zita

Zannie

Zerizza

Zani

Zuleima

Zaritza

Zaituni

Zamono

Zue

Zinderella

ZeeZee

Ziba

Zippy

Zouzette

Zcarine

Znurran

Zerra Zaria

Zorella

Zazie

Zarza

Zizzi

Zinnia

Zilvia

Zuma

ZsaZsa

Zazzie Zimova

Zippora

Zalona

Zarda

Zasha

Zhira

Zu Zu Zirica

Zerelda

Zafira

Zogia

Zana

Zenaidi

Zenta

Zanadu

Zarabeth

Zebbie

Zanja

Zadora

Zippedy

Zarathustra

Zoë

Zambucca

Herrejesus! Hva ER det du bedriver dagen med Fårikål?

Skrevet

Jeg kjenner en katt som heter Rolf. Den pleide å prompe masse... Også satt den og slikka på seg selv første gang jeg var på besøk.

Skrevet

Jeg kjenner en katt som heter Rolf. Den pleide å prompe masse... Også satt den og slikka på seg selv første gang jeg var på besøk.

Vel altså, det at katter slikker på seg selv er vel ikke akkurat noe stor nyhet, men den satt og slikka på noe fæææle greier. En liten rosa ting. Midt mellom bakbeina...

*grøsser ved tanken*

Skrevet

Vel altså, det at katter slikker på seg selv er vel ikke akkurat noe stor nyhet, men den satt og slikka på noe fæææle greier. En liten rosa ting. Midt mellom bakbeina...

*grøsser ved tanken*

Det gjorde katten vår også før. Slikket seg på den lille rosa marken sin. (Ugh) Og så rider den på bamser. Blir illsint hvis vi forstyrrer den mens den holder på med det.

Han heter Pus. Pervers jævel.

Gjest fytti
Skrevet

Leste forleden om katten til en kjendis. Den het Ruslebiffen!..dakar : (

Skrevet

Jeg har en katt som heter Casper (det snille spøkelset) fra den kjente barne tv serien, han er helt hvit selvsagt :-)

Ellers har jeg en som heter Lillefar og en som heter Brage. Når jeg velger navn til mine katter kommer det av seg selv, man ser når de "ligner" på et navn :-) Man må bli kjent med dem og personligheten først.

Skrevet

Dommen er falt... Han skal hete Rasmus... *smiler fornøyd*

Han er heeelt svart, hele han.. nyyydelig *s*

takk for alle gode navne forslag!!

mvh

Skrevet

Dommen er falt... Han skal hete Rasmus... *smiler fornøyd*

Han er heeelt svart, hele han.. nyyydelig *s*

takk for alle gode navne forslag!!

mvh

Rasmus passer godt på en svart katt! :o) I dine oppgitte øyeblikk kan du jo kalle ham Muserassen. :o)

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Herrejesus! Hva ER det du bedriver dagen med Fårikål?

Men i alle dager ! Er det ikke lov å foreslå navn på katter heller nå ?

:-)

Gjest lis@bet
Skrevet

Min neste pus skal hete Muskat. Du kan låne navnet så lenge. *værsågo* :-)

Skrevet

Det gjorde katten vår også før. Slikket seg på den lille rosa marken sin. (Ugh) Og så rider den på bamser. Blir illsint hvis vi forstyrrer den mens den holder på med det.

Han heter Pus. Pervers jævel.

Rir din katt også på bamser??

Det gjør jaggu min også! Lenge, og han jamrer og er helt rar! Han elsker denne bamsen sin, og har hatt den siden han var liten gutt.

En gang hadde han oppvisning i bamsepuling midt på stuegulvet mens jeg hadde mange gjester! Pinlig..

Han er forresten kastrert, altså, så jeg hadde aldri ventet at han hadde slike drifter.

Skrevet

Rir din katt også på bamser??

Det gjør jaggu min også! Lenge, og han jamrer og er helt rar! Han elsker denne bamsen sin, og har hatt den siden han var liten gutt.

En gang hadde han oppvisning i bamsepuling midt på stuegulvet mens jeg hadde mange gjester! Pinlig..

Han er forresten kastrert, altså, så jeg hadde aldri ventet at han hadde slike drifter.

*gapskratter*

Katten vår er også kastrert.

Ser rimelig corny ut når den holder på. Rir bamsen og trykker potene ned i bamsen samtidig som den biter på den og jukker med bakparten.

Skrevet

*gapskratter*

Katten vår er også kastrert.

Ser rimelig corny ut når den holder på. Rir bamsen og trykker potene ned i bamsen samtidig som den biter på den og jukker med bakparten.

Hohoho. Akkurat som min pus!

Raaare greier!

Jeg trodde min katt var den eneste i verden som gjorde slikt.. :-)

• 2 uker senere...
Skrevet

Det var vel Chess? Synes pusi er fint, jeg:)

vet ikke jeg, :-) vi barna skrev ihvertfall djes på tegningnene våre..Så da ble det liksom sånn! Pusi er bra! Håper den blir snill.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Rambo?

Pusbekken?

Pusoar?

I dag tar vi Y:

Yasmine

Yzita

Ylezza

Yaritza

Yaiza

Yosette

Yris

Yanne

Yzanne

Yrja

Youwel

Yatzy Yolanda

Yrizza

Yossie

Yvonne

Yozia

Yannina

Ynez

Yzadora

Yashia

Yksi

Yono

Yria Ysobel

Ylexa

Ysaya

Yzzari

Yozanne

Yatsie

Ysabella

Ysis

Yasuda

Ynisette

Youne Yaya

Yoda

Yuppi

Ysatis

Yenta

Yuki

Yzetta

Yoschida

Ysola

Ylva

Ysmene Yemma

Yoshi

Yoko

Yoga

Ystra

Yssanta

Yocasta

Yzira

Yvette

Yorun

Yin

Yanci

Ycetto

Yristo

Ysaye

Yasoo

Yazuk

Yonder

Ycos

Yambo Ymos

Yzito

Ysayo

Yosef

Yascoe

Yonex

Yap

Yang Yziro

Ycio

Yoshi

Yzarro

Ystro

Youssef

Yes

Ymer Yeti

Yukon

Ysidro

Yzanto

Yoyo

Yedi

Yasso

Yassir Yogi

YumYum

Yahoo

Yacinto

Yankee

Yves

Yrex

Yucos

laguna1365380434
Skrevet

Min ekskatt het Harald. Det synes jeg er et realt kattenavn, og du kan få bomme det..

Jeg har også hatt en Augustus og min nåværende heter Mephisto.

Jeg har også kjent katten Rolf og katten Johansen, som begge var koselige karer..:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...