Gå til innhold

Hvor mange venter på distrikt i Colombia nå

Anbefalte innlegg

og hvor lenge har du ventet?

Først av alt : Lykke til videre alle sammen og gratulerer til alle som har kommet et skritt videre.

Jeg har vært av og på angående DOL i hele sommer så jeg kan ha lett oversett et distrikt/tildeling (c:

Selv venter vi noe fryktelig på distriktet nå og i værste fall skjer det ingenting før til neste sommer. (12-18 mnd).

Vi sendte søknaden i des'02 og ble godkjent i feb,03 og har siden ventet på distrikt.

Ønsker dere fortsatt fin sommer!

Vennlig hilsen

Fortsetter under...

mon1365380357

hei peetmor

vi fikk godkjenninga fra colombia 19.06.03 selv om det ikke er så lenge siden, venter jeg veldig på tildeling av distrikt!!! Ut fra colombialisten ser det ut som vi er ca 10 stk.som venter på tildeling av distrikt her på dol

Ha en fin sommer dag hilsen

Hei!

Selvfølgelig skjer det noe før neste sommer! Jeg begynner å bli lei av å lese DOL uten gladmelding fra deg. Hils mann og barn.

Ja jeg lurer virkelig på når det skal skje, fortelle dere gladmeldingen altså.

Akkurat nå føles det uvirkelig lenge til.

Jeg trodde ærlig talt ikke jeg skulle få det som dette denne gangen men lengselen om et barn til er enorm og jeg fikk falske forhåpninger da vi fikk en rask godkjenning men så har ventetiden øket to ganger siden vi sendte søknaden til C.

Jeg kan godt vente 18 mnd jeg men da må jeg vite at det er 18 mnd jeg skal vente og ikke som det er i dag at alt kan skje fom i dag og til neste sommer. Jeg er nok ikke et tolmodig menneske jeg nei. Men det har du jo hørt før (c:

Junior er i barnehagen i dag med forbud om bading. Nå ser det ut som brannkoppene er på retur.

Har S styrt unna brannkoppene?

hils dine du også fra oss

Klem fra

hei peetmor

vi fikk godkjenninga fra colombia 19.06.03 selv om det ikke er så lenge siden, venter jeg veldig på tildeling av distrikt!!! Ut fra colombialisten ser det ut som vi er ca 10 stk.som venter på tildeling av distrikt her på dol

Ha en fin sommer dag hilsen

Heia Mon

Gratulerer med godkjenningen(c:

Det må ha kommet mange ICBF-godkjenninger denne mnd og det er jo kjempebra!

Vet at Ketty har ventet fryktelig lenge men er det flere en henne som har ventet lenger eller likt med henne nå?

(har ikke tilgang på lista på jobben)

Vennlig hilsen

Lengsel1365380312

Heia, heia!!

Joda - jeg tror vi er mange som er likt i ventefasen nå! Mange har ventet i bortimot 5 måneder på godkjenningen, men jeg har også registrert at det har kommet mange godkjenninger i det siste!

Vi har vært heldige og ventet i litt over 4 måneder - godkjenningen var gjort på under 4 (ref dato på brevet fra ICBF).

Det virker utrolig individuellt hva angår saksbehandlingstiden nå.

Vi får heie på hverandre, så er jeg viss på at gladmeldingene strømmer inn i løpet av høsten!

Jeg velger å ikke engang tenke på tildeling i 2004, jeg! 2003 skal være året!!!!

Vi sees i august!

Klem fra

Annonse

Fyren1365380423

Ja...vi venter også på distrikt...noe sikkert ALLE på dol har fått med seg...sendte papirene i januar,- og fikk godkj. i mai. Ei bekjennt av meg fikk godkjennin i mars...og distrikt her om dagen...altså c. 4mnd. mellom godkj. og distrikt??Det er veldig individuellt dette...skulle ønske vi visste litt om hvor vidt ventetid 12- 18 mnd angikk oss så " langt fremme i prosessen" ??

Håper på reise før jul!!!Vi har spart ferien i sommer....så det hadde vert fint å ikke vente for lenge!!!

Vi får holde hverandre oppe så lenge!!!klem fra meg ute ved

Heia, heia!!

Joda - jeg tror vi er mange som er likt i ventefasen nå! Mange har ventet i bortimot 5 måneder på godkjenningen, men jeg har også registrert at det har kommet mange godkjenninger i det siste!

Vi har vært heldige og ventet i litt over 4 måneder - godkjenningen var gjort på under 4 (ref dato på brevet fra ICBF).

Det virker utrolig individuellt hva angår saksbehandlingstiden nå.

Vi får heie på hverandre, så er jeg viss på at gladmeldingene strømmer inn i løpet av høsten!

Jeg velger å ikke engang tenke på tildeling i 2004, jeg! 2003 skal være året!!!!

Vi sees i august!

Klem fra

Vel overstått ferie og takk for sist.

Jeg håper også på tildeling i 2003.xxxxxer fingrene for mange tildelinger i de nærmeste ukene.

En fordel med at det trekker ut i tid er jo at min mann eller jeg blir hjemme 100 % i noen mnd når S begynner på skolen til neste år (c: SNUFS!

Har du hørt noe om hvordan det går med Mathias?

Vi tastes og snakkes snart.

Klem fra

Ja...vi venter også på distrikt...noe sikkert ALLE på dol har fått med seg...sendte papirene i januar,- og fikk godkj. i mai. Ei bekjennt av meg fikk godkjennin i mars...og distrikt her om dagen...altså c. 4mnd. mellom godkj. og distrikt??Det er veldig individuellt dette...skulle ønske vi visste litt om hvor vidt ventetid 12- 18 mnd angikk oss så " langt fremme i prosessen" ??

Håper på reise før jul!!!Vi har spart ferien i sommer....så det hadde vert fint å ikke vente for lenge!!!

Vi har også spart det meste av ferien vår for vi har/hadde håp om reise til C i år. Men vi begynner å ane at det kan trekke veldig ut i tid så vi har begynt å snakke om å reise til syden i okt/nov.

xxxxxxer fingrene for mange tildelinger i de nærmeste ukene (c:

Vennlig hilsen

Vi har også spart det meste av ferien vår for vi har/hadde håp om reise til C i år. Men vi begynner å ane at det kan trekke veldig ut i tid så vi har begynt å snakke om å reise til syden i okt/nov.

Vennlig hilsen

Mattias1365380379

Vel overstått ferie og takk for sist.

Jeg håper også på tildeling i 2003.xxxxxer fingrene for mange tildelinger i de nærmeste ukene.

En fordel med at det trekker ut i tid er jo at min mann eller jeg blir hjemme 100 % i noen mnd når S begynner på skolen til neste år (c: SNUFS!

Har du hørt noe om hvordan det går med Mathias?

Vi tastes og snakkes snart.

Klem fra

Hei du!

Vi venter fortsatt...men håper på å høre noe i august!

Hos oss har mannen min også spart ferien, så dersom det ikke ser ut til at vi får noen tildeling i år, kan det nok godt hende at vi også tar en sydentur i høst. Har også noen svigerforeldre (les: svigermor) som gjerne kunne tenkt seg en sydentur, så vi får kose oss med det i stedet, dersom vi ikke får noen tildeling i år.

Har nettopp kommet fra ferie, og har av den grunn vært veldig lite på nett i det siste.

XXX fingrene for at dere snart hører noe, håper på et Romerikstreff i august med masse gladmeldinger :-)

Ha en fin dag!

Klem fra

Hei du!

Hos oss har mannen min også spart ferien, så dersom det ikke ser ut til at vi får noen tildeling i år, kan det nok godt hende at vi også tar en sydentur i høst. Har også noen svigerforeldre (les: svigermor) som gjerne kunne tenkt seg en sydentur, så vi får kose oss med det i stedet, dersom vi ikke får noen tildeling i år.

Har nettopp kommet fra ferie, og har av den grunn vært veldig lite på nett i det siste.

XXX fingrene for at dere snart hører noe, håper på et Romerikstreff i august med masse gladmeldinger :-)

Ha en fin dag!

Klem fra

Vel overstått ferie.

Snart skriver vi august så jeg xer fingrene for dere.

Så svigermor er klar for sydentur....du må hilse. Det blir spennende til neste treff for da er kansje tre familier tilbake fra C med sine søte små. Håper at de kan komme da og har med seg skrytebilder selvfølgelig.

Vi snakkes.

Klem fra

Hei du!

Ha en fin dag!

Klem fra

Vel overstått ferie.

Snart skriver vi august så jeg xer fingrene for dere.

Så svigermor er klar for sydentur....du må hilse. Det blir spennende til neste treff for da er kansje tre familier tilbake fra C med sine søte små. Håper at de kan komme da og har med seg skrytebilder selvfølgelig.

Vi snakkes.

Klem fra

Annonse

Heia Mon

Gratulerer med godkjenningen(c:

Det må ha kommet mange ICBF-godkjenninger denne mnd og det er jo kjempebra!

Vet at Ketty har ventet fryktelig lenge men er det flere en henne som har ventet lenger eller likt med henne nå?

(har ikke tilgang på lista på jobben)

Vennlig hilsen

Ja, vi venter fortsatt. Har nå passert 9,5 mnd siden papirene ble sendt, og over 6 mnd siden vi ble godkjent. Snakket med AF for 1 uke siden, og ifølge dem skjer det veldig mye positivt hos ICBF for tiden. Hun fortalte at vi er flere som sendte papirene i oktober og som fortsatt venter på distrikt. Det er jo litt trøst i det da.... Hun kunne selvfølgelig ikke gi oss noen forhåpninger om at det nærmet seg, men jeg håper jo jeg da.

Vi har også spart ferien til Colombiaturen, og er nå veldig usikker på hva vi skal gjøre.

Det er jo veldig bra at adopsjonsarbeidet i ICBF er så positivt for tiden, håper at alle vi som venter så veldig nå også får gode nyheter SNART!

Klem

Fyren1365380423

Vennlig hilsen

Vi har også syslet med tanken på tur i sept. / okt.....men tenk om vi heller kunne få distrikt i aug./ sept....og reise til C. i okt / nov.???

Dream drøm!!!Sukk...+++++Vi MÅ satse på det....det ER mulig..eller???

Vi venter også fortsatt på distrikt. Sendte papirene i nov. -02 og ble godkjente i feb. -03.... håper det snart skjer noe mer.....

Vi venter også på distrikt....

Fikk godkjenningen i posten i dag - datert 28/7 i Colombia, så nå er vi i distriktskøen....

Håper det tar kortere tid, men vi får se:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...