Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Må si det har skjedd mye siden jeg sist var innom her. Vi har nettopp kommet hjem fra ferie no. Endelig var det våres tur å ferier med barnet vårt. Vi har hatt det heilt toppers. Rett før vi dro feiret vi 1 års dagen til prinsessa. Måtte ta den litt på forskudd, slik at alle besteforeldre, oldeforeldre, tanter og onkler fikk ta del i feiring. Måtte så klart også markere selve dagen den 15 juli også. Da hadde vi med sjokoladekake med lys så klart på stranda. ( Var forresten i Kristiansand da). Sang bursdags sang, og blåste ut lys. Prinsessa vår var stoooooor fornøyd.

Ellers så går allting bare bra med henne. Hun har ikkje sleppt seg enda. Er litt forsiktig med det, men når vi leier hene, går den unna. Hun iler frem over i hundre. Smiler og ler dagen lang. Har en trillende latter som høres gjennom hele huset. Det er bare så fantastis å være mamma.

Før jeg slutter av, må jeg få gratulerer alle dere som har fått tildeling, godkjenning........osv. Dere har virkelig noe vannvittig deilig å se frem til!!!

Ha en fortsatt deilig sommer.

Stor klem fra

Ps. isb; super kjekt å treffe dere i sommer. Skal hilse så mye fra de i Danmark.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/114167-hei-alle-sammen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...