Gå til innhold

akutt skulder smerte


offa

Anbefalte innlegg

For ca 4 månder siden fikk jeg en "smell" i skulderen. Dette oppsto pga håndbak med en kamerat. Jeg tok sikkelig i og det smalt relativt høyt (folk rundt hørte det), og en intens smerte påfulgte. Etter skaden har jeg ikke vært i stand til å strekke armen opp i luften (over hodet) uten å kjenne smerte. Jeg har alltid hatt unormalt stive skuldere.

Hva kan denne skaden være? Merker at jeg blir bedre med tiden, trenger jeg da å gå til lege, evt finnes det medisiner for dette ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pricilla

Tror du skulle gått til lege rett etter skaden. Nå kan du få varig men.. kan ha ryki et senebånd, kan ha satt noe i klemme.. Det er så mye. Vi har tross alt 50 muskler bare i skuldern. Nå er det vel ikke mye å få gjort med allikevel, men du kan jo ta røngten og be legen se etter noe feil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...