Gå til innhold

Noe nytt fra Kina????

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

carla1365380461

HEISANN

Ja, jeg følger stadig med (så stadig at jeg har måttet begynne med hjemmekontor - har ikke internetttilkopling hjemme).

Sjekker bare DTC-sidene hver morgen hjemme hos moderen...

(Ventesyk, jeg??!?)

I helga blei det sagt - og utsagnet kom fra sikker kilde med kontakter i CCAA - at august og september-tildelingene hadde blitt sendt like før helga. Amerikanerne har derfor venta i voldsom spenning i flere dager inntil noen i forgår hadde fått beskjed fra den samme personen om at tildelingene likevel ikke var blitt sendt, men at de skulle sendes ut denne uka - seinest torsdag (i dag).

I går lå der så beskjed fra en av nettsidebrukerne om at hun hadde fått beskjed om at de nå VAR sendt. Men ingen andre har hørt noe sikkert, så det kan være nok et rykte...

Så slik er situasjonen.

Til å bli sprø av.

Kanskje vi ser noen tildelinger i USA i morgen?

Der har i hvert fall ikke vært noen så langt (var nettopp innom og sjekket...)

Jeg skal nok si fra når de kommer til USA!

Er du i sept.- eller august-gruppa?

Hilsen Carla (som jobber hjemme uten internettilkopling i morgen ;-))

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/114353-noe-nytt-fra-kina/#findComment-683747
Del på andre sider

Gjest venter i spenning......

HEISANN

Ja, jeg følger stadig med (så stadig at jeg har måttet begynne med hjemmekontor - har ikke internetttilkopling hjemme).

(Ventesyk, jeg??!?)

I helga blei det sagt - og utsagnet kom fra sikker kilde med kontakter i CCAA - at august og september-tildelingene hadde blitt sendt like før helga. Amerikanerne har derfor venta i voldsom spenning i flere dager inntil noen i forgår hadde fått beskjed fra den samme personen om at tildelingene likevel ikke var blitt sendt, men at de skulle sendes ut denne uka - seinest torsdag (i dag).

I går lå der så beskjed fra en av nettsidebrukerne om at hun hadde fått beskjed om at de nå VAR sendt. Men ingen andre har hørt noe sikkert, så det kan være nok et rykte...

Så slik er situasjonen.

Til å bli sprø av.

Hei Carla!

Takk for hyggelig mail. Trodde ikke jeg skulle være så "ivrig" på nettet, men dengang ei. Jeg er i mai gruppa - så det er en stund til jeg får den gode nyheten. Følger med allikevel, går det raskt nå vil jeg kanskje få tildeling tidlig i 2004. Synes også at det er hyggelig å følge med på hvordan det går med alle dere andre. Fint at du kan holde oss litt orientert! Lykke til videre, hilsen en som

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/114353-noe-nytt-fra-kina/#findComment-683891
Del på andre sider

brilleslangen

HEISANN

(Ventesyk, jeg??!?)

Så slik er situasjonen.

Til å bli sprø av.

Jeg følger også med på hvordan det står til i USA. Jeg synes det er fælt å se alle ryktene som går i forskjellig retning.

Føler jeg nsten blir sprø......

Men det går nok greit med oss alle.

Bruker du Carla Adopsjonsforum? Jeg bruker Verdens Barn

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/114353-noe-nytt-fra-kina/#findComment-683960
Del på andre sider

carla1365380461

Jeg følger også med på hvordan det står til i USA. Jeg synes det er fælt å se alle ryktene som går i forskjellig retning.

Føler jeg nsten blir sprø......

Men det går nok greit med oss alle.

Bruker du Carla Adopsjonsforum? Jeg bruker Verdens Barn

Jeg bruker AF.

Så vi reiser ikke sammen - synd!

Noen andre som tilhører august/september og som bruker AF?

Hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/114353-noe-nytt-fra-kina/#findComment-686652
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...