Gå til innhold

Anbefalte innlegg

...kunne like gjerne vært en hund.

Dilter bare rundt og..... gjør.......en masse meningsløse ting, både hjemme og på jobb.

Skvetter litt både her og der...og legger en to`er.....der......det blir liksom resultatet av alle våre gjøremål....alt vi gjør for å skaffe mat på bordet..

Skitt.

Hunden har jo den gigantiske fordelen at den sannsynligvis ikke dveler ved grunnlaget for sin egen eksistens, og dermed spares for all viten om sin egen ubetydlighet.

Et hundeliv høres nå bra ut, synes jeg...

Nei, tror jeg spinner en tre-fire ganger rundt meg selv, og legger meg til å sove...

Grrrunff...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/114436-voff/
Del på andre sider

Fortsetter under...

varga1365380532

Hei:)

Mine hunder gjør mer enn å dilte rundt og skvette...De får meg opp og ut om morgenen, og legger seg inntil meg om kvelden...de elsker meg så hengivent ingen andre kan og beskytter meg med sine liv...Mine hunder skulle kommet på blå resept...de store,brune øynene som bekymret følger mine tårers vei.Og de drar aldri fra meg...aldri....

Nei...jeg har sagt det før og sier det igjen:

Jo fler mennesker jeg møter, jo gladere blir jeg i hundene mine!

Så er du en hund...så er du min venn:)

Klem varga

Ps. Jeg tror redningshundene,politihundene og alle andre hunder som gjør arbeid ikke mennesker kan ta seg av ble litt fornærmet på deg nå altså ;)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/114436-voff/#findComment-685177
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...