Gå til innhold

Lykkelig mor har fått tildeling

Anbefalte innlegg

Gratulerer så mye med jenta!!!

Jeg kjenner en annen enslig mamma som fikk tildeling samme dag som deg, og hvis du er den jeg tror du er har du vært i kontakt med henne. I så fall var du innvitert på ventegruppe-treff hos meg for et par uker siden.... Synd du ikke kunne komme!

Håper du får en kjempefin tur til Kina!

Fortsetter under...

Gratulerer!!!

Vet så godt hvordan du føler det nå, og tenk...det blir bare bedre og bedre! :)

Det er lov å være "egoist" når man får barn. Etterhvert vil familien forstå det også - selv om enkelte må ha det inn med teskje!

Gjør det som føles riktig for mor og datter!

Lykke til!

Tusen takk.

Jeg bruker VB - Vi skal kanskje reise i samme gruppe?

Hyggelig. Gleder meg. (eller .... jeg gleder meg aller mest til å komme hjem igjen - hører de fleste mener turen er slitsom)

Tar dere med vogn eller satser dere på å kjøpe en i Kina?

og kos deg med reiseforberedelsene.

Og ja jeg husker jeg hengte opp bilder av junior overalt i huset, kopierte opp masse og sendte rundt om til slekt og venner i Norge....Herlig, gleder meg veldig til å få oppleve dette en gang til, forhåpentligvis så skjer det i 2003 (c: SNUFS Og SUKK!

Masse hilsner fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...