Gå til innhold

Det ble som jeg fryktet...

Anbefalte innlegg

...ungene ville ikke komme idag.

For første gang "ville de bare være hjemme..."

Jeg forstår dem godt...ble mye dødtid med en tiltaksløs og sliten pappa i ferien.

Så sitter jeg her ..alene igjen..vel vitende om oppgaven som ligger foran meg med å "hente dem" inn igjen....og jeg som har _så_ mye overskudd og positive signaler¨å tilføre andre mennesker.....

Føler for å skrive mer...men vet ikke hva jeg skal si, og har ikke krefter til å tenke....burde egentlig komme meg ut...vekk fra meg selv....men vet ikke hvor jeg skal dra....kommer ikke på noen det frister å være sammen med....

Har ikke spist idag, heller..når jeg tenker meg om....må vel ut...

*sukk*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/114542-det-ble-som-jeg-fryktet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke det att jeg tror du vil ha kontakt med meg,men om du vil så er min mail adr:[email protected]

Håper finne masse ord fra deg mister.

...men jeg må tenke litt på det...skjønner igrunn ikke hvorfor...

Jeg, voksen mann i "min beste alder" sitter her med klump i halsen...

Kanskje...

Gjest dukkelise

...men jeg må tenke litt på det...skjønner igrunn ikke hvorfor...

Jeg, voksen mann i "min beste alder" sitter her med klump i halsen...

Kanskje...

[email protected]

hmm...jeg håper du skriver og att adr fønker.testet den selv nå og noe var feil.jeg håper du skriver selv om du er en voksen mann:)

Kos fra meg

[email protected]

hmm...jeg håper du skriver og att adr fønker.testet den selv nå og noe var feil.jeg håper du skriver selv om du er en voksen mann:)

Kos fra meg

Voksen mann prøvde å sende mail til deg:)...funka dessverre ikke..:(...bruker du noen form for filter på innkommende mail? Fikk feilmelding "mailbox unavailable"....?

Annonse

Gjest dukkelise

Voksen mann prøvde å sende mail til deg:)...funka dessverre ikke..:(...bruker du noen form for filter på innkommende mail? Fikk feilmelding "mailbox unavailable"....?

woow..nå ble jeg så glad jeg hoppa nesten av stolen her.Og så godt du sa til meg den ikke fønka.Vel,jeg har en adr her,og nåde dere resten av verden bruker dere den:)) Kun for Tristian:)

[email protected]

Der finner du meg i allefal:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...