Gå til innhold

NHD- antidepressiva?

Anbefalte innlegg

Sliter noe jævli nå og har gjort det et halvt år nå. gå til psyk. en gang i uka.

Fikser ikke jobben, føler meg konstant utslitt, negative tanker og alt er vanskelig. Er redd for å være alene, men blir sliten av fork rundt meg, vanskelig å forholde seg til andre når jeg har mer enn nok med meg selv.

Har diagnosen F 92.9 Uspesifisert blandet atferdsforstyrrelse og følelsesmessig forstyrrelse. ( uten at det sier meg mye)

Nå vurderer jeg antidepressiva, noe jeg har nektet den senere tid. Har tidligere brukt seroxat og Zoloft. (+div annet)

problemet med disse er av jeg blir veldig flat, og likegyldig, vektøkning, og totalt bortfall av alt som måtte minne om sex lyst ( har nok problemer med dette fra før grunnet overgrep.)

har du noen forslag?

-usikker og sliten-

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/114565-nhd-antidepressiva/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...