Gå til innhold

Nå sover de begge to...

Anbefalte innlegg

både den lille og pappaen hennes, og da fikk jeg litt tid til å sette meg ned og skrive noen ord.

Vi har vært hjemme nå siden 18. juli og alt har gått så fint. Vår lille solstråle har sjarmert alle på sin vei! Vi hadde et fint opphold i Colombia, 4 uker var vi borte. Hilser til alle vi møtte på Halifax, spesielt til Corazon!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/114580-n%C3%A5-sover-de-begge-to/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei vaks! - og takk for hilsenen!

Det går veldig bra her også. Hun smiler og ler, legger hodet på skakke og sjarmerer de fleste. Sover hele natta på eget rom i egen seng, og spiser fremdeles som en hest. Men hjelpe meg - jeg hadde aldri trodd at det skulle bli så travelt, huset var et katastrofeområde til å begynne med. Alt skulle undersøkes.

Har tenkt på hvordan det går med dere. Gikk reisen bra? Og fikk dere reist på samme flyet fra Paris eller?

Hils resten av familien!

Fyren1365380423

Velkommen hjem!!

Kjenner formelig følelsen av hvor deilig det er å komme hjem og "begynne livet med den lille"....husker det var mye kaos og strevsomt den første tiden...trodde aldriii jeg skulle få tid til å bake mere eller andre ting.....men heldigvis ...det går seg til...-"ammetåka" er jo for at barnet skal ha max oppmerksomhet...og det får den sikert nå!!!

Vi gleder oss til nr. to...håper det SNART skjer noe..( venter på distrikt)

Hilsen ei som venter ute ved

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...