Gå til innhold

Kan noen riste i meg?..

Anbefalte innlegg

Jeg blir så oppgitt over meg selv..sliten og lei..

Er en jente som sliter med veldig alvorlige spiseforstyrrelser, men ikke den veien dere tror..jeg har tvangsspising avløst med spisevegring. På ett år varierer jeg opptil 60 kilo i vekt.. dette er så slitsomt..jeg orker ikke mer.

Jeg bruker zoloft og føler det hjelper veldig på tvangsspisingen, men nå er problemet at jeg ikke greier å spise nok mat :(

Jeg har en "grense" inni hodet mitt om at jeg ikke skal spise mer enn 1200 kalorier pr dag..

Er ikke aktiv så jeg trenger ikke mer mat.

Men i praksis kommer jeg sjeldent opp mot 1000..

Jeg ser at dette kommer mot stupet, men hvorfor klarer jeg ikke å snu??

Hvorfor er det så vanskelig å f.eks spise litt til i dag?

Jeg har spist 850 kalorier og jeg kunne fint hatt et måltid til..men nei..jeg er redd for å overspise..redd for å miste kontrollen..

Vet ikke hva jeg vil med dette innlegget..er bare så fortvilet og opprørt over meg selv og min destruktivitet..:((

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/114692-kan-noen-riste-i-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...