Gjest Kengun Skrevet 4. august 2003 Skrevet 4. august 2003 Vurdere å kjøpe nytt trådløst tastatur og mus. Ser at det finnes både buet og rette tastatur. Jeg er relativ bra til å skrive "touch" og bruker ellers tastaturet mye. Et buet tastatur er vel litt bedre for hendene, men er det vanskelig å vende seg til å bruke et buet tastatur? (vil jo helst ikke kjøpe noe som jeg ikke liker) 0 Siter
Femma Skrevet 4. august 2003 Skrevet 4. august 2003 Jeg kunne ganske bra "touch" før jeg (for lenge siden) kjøpte meg delt tastatur.. Hadde dette delte tastaturet en god stund, før jeg gikk tilbake til det gamle rette. Men å skrive "touch" nå, etterpå, det gikk surr.. *Min erfaring* 0 Siter
Gjest sluffy Skrevet 4. august 2003 Skrevet 4. august 2003 Jeg liker buet mye bedre enn rett, håndleddene blir mye mer avslappet 0 Siter
birdie Skrevet 5. august 2003 Skrevet 5. august 2003 Jeg er på mitt andre buede nå og er ikke i tvil. Det er en tilvenningssak, javisst - men når det er gjort føles det mye bedre med et såkalt ergonomisk formet enn et tradisjonelt tastatur. Den største tilvenningssaken var forøvrig plasseringen av Home/ End/ Delete osv tastene på høyre hånd. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.